Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Exempció de pagament de la taxa de gual


Sol·licitud d'exempció de pagament de la taxa de gual pels següents supòsits recollits a l'article 8.1 de l'ordenança fiscal 3.7.

Estaran exempts en el pagament d'aquesta taxa:
- Establiments sanitaris de la beneficència pública
- Persones que disposin de la targeta de tolerància d'aparcament per a persones de mobilitat reduïda i que utilitzin vehicles que no superin els setze cavalls, siguin o no les persones titulars d'aquests. Només s'aplicarà aquesta exempció als locals i recintes amb un número de places d'aparcament d'1 a 3.
- Administracions Públiques

En el cas de titulars del gual amb mobilitat reduïda, la persona que sol·licita l'exempció ha de ser titular de la targeta de tolerància d'aparcament.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Persones titulars de l'aprofitament per a l'accés de vehicles des de la via pública a locals o recintes i reserves de la via pública, sempre i quan reuneixin els requisits establerts en l'ordenança municipal.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 4-2-2014

La meva carpeta ciutadana