Modificació de gual i/o contragual
Tràmit per a sol·licitar la modificació de l'amplada del gual o del contragual autoritzat prèviament, ja sigui per a ampliar-lo o reduir-lo.
En el supòsit d'ampliació, s'atendrà a circumstàncies especials com ara l'amplada de la porta d'accés o la secció del carrer. En general, es permetrà l'amplada fins a 1 metre en garatges i locals, i fins a 2,5 metres quan el gual serveixi per accés a camions de gran tonatge.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Mobilitat - Av de les Glòries Catalanes, 3 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Els ciutadans i les ciutadanes titulars d'una autorització d'accés de vehicles des de la via pública a locals o recintes (gual).
Si la persona sol·licitant és representant o està legitimada, ha de presentar autorització expressa i escrita de la persona titular de l'autorització de gual o document acreditatiu de la legitimació.
Documentació que cal presentar
- Imprès de sol·licitud en cas de tramitació presencial (original)
- Autorització del/de la propietàri/a de l'habitatge si la sol·licitud la fa el/la llogater/a (vegeu impresos) (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Consulteu les l'ordenança fiscal 3.07
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
1 mes
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
- Sol·licitud de modificació de gual i/o contragual
- Autorització de la persona propietària per a la sol·licitud de gual permanent o contragual
Servei responsable
Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat
Observacions
És necessari estar al corrent de pagament del gual.
Informació actualitzada el dia 5-7-2018