Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Justificant de situació fiscal

Justificant de situació fiscal


Document que emet la Recaptació municipal, per acreditar la situació fiscal que un ciutadà o una ciutadana, una entitat o empresa , té amb l'Ajuntament de Terrassa, en la data d'expedició del document.

Tipus de justificants que es poden sol·licitar:

  • Faig constar d'estar al corrent de pagament (NO té pendent de pagament cap tribut o multa),
  • Justificant de deutes pendents,
  • Justificant de tributs pagats, que acrediti que s'ha efectuat el pagament de diferents tributs, o un tribut en un període de temps.
  • Justificant de pagament d'un rebut concret d'un tribut municipal.

    La persona sol·licitant ha de ser la titular de l'impost.

    Opcions de sol·licitud del justificant:
    Internet amb Certificat digital: podeu rebre el justificant al vostre correu electrònic o bé per correu postal a l'adreça fiscal del titular.
    Internet sense Certificat digital o per telèfon: s'envia per correu postal a l'adreça fiscal del titular. El rebreu en un termini aproximat d'una setmana.
    Presencialment: es lliurarà de forma immediata prèvia acreditació de la identitat de la persona sol·licitant.

    Si el justificant el recull una altra persona haurà de presentar Autorització de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport.

    Truqueu al 010 (900 922 010 -gratuït- ) per a qualsevol consulta sobre la sol·licitud del justificant.

    Com es pot tramitar

    Per Internet Tramitació de Justificant de situació fiscal Ompliu el formulari
    Presencialment
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
    Per telèfon
    010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

    Qui el pot demanar?

    La persona titular dels tributs o el seu representant legal , o bé una tercera persona degudament autoritzada.

    Documentació que cal presentar

    Documentació per recollir el certificat presencialment:

    • Document d'Identitat de la persona sol·licitant, o persona autoritzada que recull el certificat a l'Oficina d'atenció ciutadana de plaça Didó. (original)
    • Autorització de la persona titular, en el cas que reculli el certificat una altra persona. S'ha d'adjuntar la fotocòpia del document d'identitat de la persona que autoritza (original)
    • Poders notarials o escriptura pública del representant legal, en cas de persona jurídica, en el moment de recollir el certificat. (còpia)
    • Autorització de la representació segellada per l'empresa, en cas de persona jurídica, en el moment de recollir el certificat. (original)

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuïta

    Compromís en el termini de resolució

    3 dies naturals si es tramita per internet o per telèfon.
    El tràmit és immediat si es tramita presencialment.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    1 mes.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    • Autorització per tramitar en nom d'una altra persona

    Servei responsable

    Gestió Tributària i Recaptació
    Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000

    Informació actualitzada el dia 4-2-2014

  •  
     

    Dubtes i suggeriments

    Gestió Tributària i Recaptació

    Telèfon: 937 397 000

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Ajuda nou signador
    Admesos i exclosos a escoles
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)