Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Justificant de situació fiscal


Document que emet la Recaptació municipal, per acreditar la situació fiscal que un ciutadà o una ciutadana titular d'un impost, una entitat o empresa , té amb l'Ajuntament de Terrassa, en la data d'expedició del document.

Tipus de justificants que es poden sol·licitar:

  • Faig constar d'estar al corrent de pagament (NO té pendent de pagament cap tribut o multa),
  • Justificant de deutes pendents (*),
  • Justificant de tributs pagats, que acrediti que s'ha efectuat el pagament de diferents tributs, o un tribut en un període de temps (*),
  • Justificant de pagament d'un rebut concret d'un tribut municipal (*)
  • (*) Les persones físiques i/o jurídiques que disposin de certificat digital, poden descarregar-se de forma immediata el document, així com, consultar els rebuts pendents de pagament, accedint a l'espai de La Meva Carpeta.
    Si una persona física no disposa de certificat digital, pot donar-se d'alta a l'idCAT Mòbil (sistema d'identificació i signatura electrónica) accedint aqui

    Opcions de sol·licitud del justificant:
    Per internet o per telèfon: s'envia per correu postal a l'adreça fiscal del titular. El rebreu en un termini aproximat d'una setmana.
    Presencialment: es lliurarà de forma immediata prèvia acreditació de la identitat de la persona sol·licitant.

    Si el justificant el recull una altra persona haurà de presentar Autorització de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport.

    Truqueu al 010 (900 922 010 -gratuït- ) per a qualsevol consulta sobre la sol·licitud del justificant.

    Com es pot tramitar

    Per Internet
    Presencialment
    Per telèfon

    Qui el pot demanar?

    La persona titular dels tributs o el seu representant legal , o bé una tercera persona degudament autoritzada.

    Documentació que cal presentar

    Documentació per recollir el certificat presencialment:

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuïta

    Compromís en el termini de resolució

    3 dies naturals si es tramita per internet o per telèfon.
    El tràmit és immediat si es tramita presencialment.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    1 mes.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    Servei responsable

    Gestió Tributària i Recaptació
    Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000

    Informació actualitzada el dia 16-4-2018

    La meva carpeta