Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Baixa del Registre Municipal d'Unions Consensuals


Les parelles inscrites en el Registre Municipal d'Unions Consensuals poden demanar conjuntament o de forma unilateral, l'anotació de l'extinció de la unió de convivència. (art. 9 del Reglament municipal)

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Persones inscrites en el Registre Municipal d'Unions Consensuals que vulguin fer constar l'extinció de la unió de convivència.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

En un termini de 3 dies hàbils, el servei responsable contactarà amb la persona interessada per donar-li dia i hora per passar a signar el document .

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Secretaria General
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
secretaria.general@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 20-10-2021

La meva carpeta ciutadana