Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Certificat sobre inscripcions al Registre Municipal d'Unions Consensuals


Certificació que acredita la inscripció o la NO inscripció en el Registre Municipal d'Unions Consensuals de Terrassa.

Disposeu de quatre modalitats de lliurament del certificat:
- Recollir a les oficines municipals d'atenció ciutadana
- Recollir directament a les dependències de Secretaria General
- Enviament per correu postal al domicili del Padró Municipal d'Habitants
- Enviament per correu electrònic: per optar a aquesta modalitat heu de signar electrònicament el formulari d'aquest web amb un certificat digital personal que us identifica. En aquest cas, rebreu un certificat signat electrònicament pel Secretari General de l'Ajuntament.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

Persones que estiguin inscrites en aquest registre, o persones que vulguin acreditar que no estan inscrites en el registre i per tant no disposen de parella estable.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

5 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Servei responsable

Secretaria General
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Informació actualitzada el dia 3-2-2014

La Meva Carpeta