Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Inscripció en el Registre Municipal d'Unions Consensuals

Inscripció en el Registre Municipal d'Unions Consensuals


El Registre municipal de parelles de fet de l'Ajuntament de Terrassa es destina a les inscripcions voluntàries d'unions no fortuïtes basades en un vincle afectiu amb voluntat de permanència de les parelles, tant heterosexuals com del mateix sexe.

Podeu sol·licitar la inscripció per qualssevol dels mitjants disponibles (consulteu l'apartat "On es pot tramitar"). El servei es posarà en contacte amb vosaltres per determinar dia i hora. La inscripció de la parella es farà amb compareixença personal i conjunta de les dues persones davant el funcionari encarregat del Registre. En el mateix acte es procedirà a la lectura i signatura de l'acta d'inscripció.

Podeu aportar conveni regulador de les relacions personals i patrimonials de la parella si es desitja que quedi constància d'aquest en el Registre.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Inscripció en el Registre Municipal d'Unions Consensuals Ompliu el formulari
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Per telèfon
010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Qui el pot demanar?

Totes aquelles parelles que, pel seu lliure i ple consentiment, hagin constituït una unió de convivència no matrimonial, i acreditin el compliment dels següents requisits:
- ser major d'edat o menor emancipat
- no haver estat declarats incapacitats
- no ser parents per consanguinitat o adopció en línia, o per consanguinitat en tercer grau o col·lateral.
- estar empadronats o empadronar-se els peticionaris en aquest municipi, en el mateix domicili.

Documentació que cal presentar

  • Imprès de sol·licitud d'inscripció. (original)

En el moment de procedir a la signatura de l'acta d'inscripció en les oficines de la Secretaria General, heu de presentar:

  • Document d'Identitat de les persones que fan la inscripció, per tal d'acreditar la identitat (original)
  • Conveni regulador de les relacions personals i patrimonials de la parella, si ho considereu oportú. (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

10 dies A partir de la data de la sol·licitud, el servei es posarà en contacte amb la persona sol·licitant en el temini màxim de 2 dies hàbils.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

  • Sol·licitud d'inscripció al Registre d'Unions Consensuals

Servei responsable

Secretaria General
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Observacions

Consulteu el Règim jurídic per a la convivència de les parelles estables i el Reglament municipal sobre el Registre a l'apartat de normativa relacionada

Informació actualitzada el dia 4-2-2014

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

Secretaria General

Telèfon: 937 397 000

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)