Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Reclamaciˇ al Padrˇ Municipal d'Habitants



╔s molt important que abans de fer qualsevol acciˇ llegiu detingudament tota la informaciˇ de com tramitar i quina documentaciˇ cal presentar.


Aquest trÓmit permet fer reclamacions sobre la situaciˇ padronal de la persona interessada en relaciˇ a les seves dades identificatives o en relaciˇ al seu domicili padronal:
- Reclamar sobre el trÓmit de Baixa d'Ofici, en el cas que la persona segueixi residint a l'adreša objecte de la baixa,
- Presentar reclamaciˇ per errors al Padrˇ, o
- Fer altres solĚlicituds sobre el Padrˇ que no estiguin especificades en el catÓleg de trÓmits de la Seu Electr˛nica.

╔s necessari tenir actualitzades les dades del Padrˇ Municipal d'Habitants per poder acreditar degudament el vostre domicili per a la realitzaciˇ de gestions i poder gaudir dels serveis p˙blics: escolaritzaciˇ, assistŔncia sanitÓria i altres.

Opcions per a la presentaciˇ de la solĚlicitud

  • Per Internet: accedint a l'apartat OMPLIU EL FORMULARI (Id.Obligat˛ria). La tramitaciˇ per Internet de la Reclamaciˇ al PMH requereix disposar de certificat electr˛nic personal (idCAT, DNIe...). per tal de signar electr˛nicament la solĚlicitud. Per a cada membre familiar Ús necessari emplenar un formulari que haurÓ d'anar signat digitalment per a cada solĚlicitant. En el cas de menors, el formulari el signarÓ el pare, la mare o el/la tutor/a legal que presenti la reclamaciˇ. TambÚ podeu presentar la documentaciˇ en format electr˛nic adjuntant els corresponents fitxers.
    En cas de no disposar-ne, de certificat electr˛nic personal, es pot obtenir identificaciˇ i signatura a travÚs de l'idCAT m˛bil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

  • Presencialment: en el cas de persones que no poden accedir al certificat digital (persones amb passaport, o persones sense els mitjans tecnol˛gics) caldrÓ demanar cita prŔvia presencial.
    En el cas d'actuar en representaciˇ d'una altra persona, s'ha de presentar autoritzaciˇ (original) de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotoc˛pia del DNI, Tarjeta de ResidŔncia o Passaport; aixi com, documentaciˇ identificativa original de la persona autoritzada.

  • Com es pot tramitar

    Qui el pot demanar?

    Les persones empadronades en el municipi de Terrassa o amb un interŔs legÝtim.

    Documentaciˇ que cal presentar

    En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestiˇ en l'atenciˇ presencial Ús necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestiˇ gratu´ta

    CompromÝs en el termini de resoluciˇ

    30 dies hÓbils

    El termini de resoluciˇ comenša a comptar a partir de la data de presentaciˇ de la instÓncia i sempre que s'hagi presentat tota la documentaciˇ requerida.

    Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
    Negatiu

    Impresos

    Servei responsable

    Poblaciˇ
    Ca de la Uniˇ, 36 1 (08221 Terrassa)
    TelŔfon: 937 397 000
    padro.habitants@terrassa.cat

    Informaciˇ actualitzada el dia 23-9-2021

    La meva carpeta