Reclamació al Padró Municipal d'Habitants
Aquest tràmit permet fer reclamacions sobre la situació padronal de la persona interessada o en relació al seu domicili padronal.
És necessari tenir actualitzades les dades del Padró Municipal d'Habitants per poder acreditar degudament el vostre domicili per a la realització de gestions i poder gaudir dels serveis públics: escolarització, assistència sanitària i altres.
La tramitació per internet de reclamació de dades del PMH requereix disposar de certificat digital per tal de signar electrònicament la sol·licitud i si correspon, adjuntar la documentació en format electrònic (fitxers).
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones empadronades en el municipi de Terrassa o amb un interès legítim.
Documentació que cal presentar
- Documentació acreditativa de la situació manifestada, si la persona interessada ho considera oportú. (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
Compromís en el termini de resolució
15 dies hàbils
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Servei de Població
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
padro.habitants@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 29-7-2020