Intervencions ciutadanes en les Comissions Municipals Informatives, d'estudi o de consulta
Tots els veïns i les veïnes, les entitats i els col·lectius de la ciutat tenen dret a intervenir en les reunions de les Comissions Informatives, d'estudi o de consulta, per tal de manifestar l'opinió i/o rebre informació detallada en relació amb assumptes específics respecte dels quals acreditin ser part interessada.
Com sol·licitar intervenir en les reunions de les comissions informatives, d'estudi o de consulta:
Per part de persones físiques:
- Per internet, El formulari s'ha de signar electrònicament. En el cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) poden obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.
Per part de les entitats i els col·lectius de la ciutat :
- Per internet, sol·licitud signada electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.En aquest cas en el formulari ha de constar l'entitat com a sol·licitant i la persona autoritzada com a representant.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Segons l'art. 10.2 del Reglament de Participació Ciutadana poden sol·licitar intervenir en les reunions de les comissions informatives, d'estudi o de consulta:
a) Els veïns i les veïnes majors de setze anys,
b) Entitats: han d'estar inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes,
c) Col·lectius de la ciutat, entenent per aquests a l'efecte del present Reglament les plataformes, les xarxes o altres formes d'activitat col·lectiva que no disposin de personalitat jurídica i que estiguin inscrites al Registre Municipal de Participació de la Ciutadania.
Documentació que cal presentar
- Imprès de sol·licitud específic. Caldrà que s'identifiqui el punt de l'ordre del dia en què s'intervindrà, la persona que farà la intervenció i les raons que motiven la sol·licitud (per a la tramitació presencial) (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Termini de presentació
Les sol·licituds s'han de presentar com a màxim l'endemà del dia en què s'hagi fet la convocatòria de la reunió en la qual es vulgui intervenir.
Compromís en el termini de resolució
1 dia abans de l'inici de la sessió
Impresos
Servei responsable
Participació, Qualitat Democràtica i Drets Humans
Ps del Vapor Gran, 39 BA-L18 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000 (ext. 4967)
qualitatdemocratica@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 2-10-2019