Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Intervencions ciutadanes en les Comissions Municipals Informatives, d'estudi o de consulta


Tots els veïns i les veïnes, les entitats i els col·lectius de la ciutat tenen dret a intervenir en les reunions de les Comissions Informatives, d'estudi o de consulta, per tal de manifestar l'opinió i/o rebre informació detallada en relació amb assumptes específics respecte dels quals acreditin ser part interessada.

  • Consulteu les Comissions Informatives Municipals
  • Consulteu el Calendari de les reunions ordinàries 2018
  • Com es pot tramitar

    Per Internet
    Presencialment

    Qui el pot demanar?

    Segons l'art. 10.2 del Reglament de Participació Ciutadana poden sol·licitar intervenir en les reunions de les comissions informatives, d'estudi o de consulta:
    a) Els veïns i les veïnes majors de setze anys,
    b) Entitats: han d'estar inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes,
    c) Persones jurídiques no compreses en el punt anterior: han d'estar inscrites en el Registre de Grups d'Interès de l'Ajuntament de Terrassa i el sector públic,
    d) Col·lectius de la ciutat, entenent per aquests a l'efecte del present Reglament les plataformes, les xarxes o altres formes d'activitat col·lectiva que no disposin de personalitat jurídica i que estiguin inscrites al Registre Municipal de Participació de la Ciutadania.

    Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Termini de presentació

    Les sol·licituds s'han de presentar com a màxim l'endemà del dia en què s'hagi fet la convocatòria de la reunió en la qual es vulgui intervenir.

    Compromís en el termini de resolució

    1 dia abans de l'inici de la sessió

    Impresos

    Servei responsable

    Servei de Qualitat Democràtica
    Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    qualitatdemocratica@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 4-5-2017

    La meva carpeta