Renovació padronal de persones estrangeres no comunitàries
Renovació de la inscripció al Padró Municipal d'Habitants que han de fer les persones estrangeres que no siguin nacionals d'un país membre de la Unió Europea ni de l'Espai Econòmic Europeu ni de Suïssa i que no disposin d'un permís de residència permanent.
La renovació és periòdica, cada dos anys comptats des de l'última inscripció al Padró o des de l'última renovació. El tràmit es realitza amb la ratificació de les dades padronals i manifestació expressa de la persona mitjançant la seva compareixença a les oficines municipals d'atenció ciutadana, de cap manera es pot fer per delegació si no hi ha poders notarials que recullin aquesta potestat. La renovació dels menors d'edat l'han de fer els pares que tinguin la seva guàrdia o custodia, o en el seu defecte, el seu representant legal.
La no renovació comportarà la baixa de la inscripció al Padró d'Habitants per caducitat.
L'Ajuntament de Terrassa enviarà una carta a les persones que han de renovar la seva inscripció padronal, on es farà constar la data límit de renovació i les oficines municipals on podrà fer el tràmit.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones estrangeres no comunitàries sense autorització de residència permanent que estiguin inscrites en el Padró Municipal d'Habitants han de fer la renovació padronal cada 2 anys.
Documentació que cal presentar
- Targeta d'identitat d'estranger o passaport de la persona major d'edat (original)
- Poders notarials en el cas de representació de persones majors d'edat. (original)
Per a la renovació de menors:
- Targeta d'identitat d'estranger o passaport de la persona menor (original)
- Resolució judicial de la custòdia del/ de la menor (original)
Per a la renovació de menors és obligatori presentar:
- Llibre de Família , o certificat de naixement, o passaport familiar (original)
Si la renovació padronal del menor la fa la persona reagrupant, només cal presentar la Targeta d'Identitat d'Estranger (TIE) del menor. Si la renovació la fa l'altre progenitor ha de presentar el llibre de família per acreditar el parentiu.
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
Immediat en l'atenció presencial.
Servei responsable
Població
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
padro.habitants@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 5-2-2014