Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.563874037, 2.0101523132
Com contactar
Telèfon: | 937 397 000 |
Horaris
Dilluns i dimecres de 8.30 a 15.00 h. i de 16.00 a 18.00 h., dimarts i dijous de 8.30 a 15.00 h, divendres i vigílies de festius de 8.30 a 14.30 h. (només amb Cita Prèvia).
Observacions / Més informació
Altres horaris 2024::
Del 2 al 5 de gener, del 25 de març al 5 d'abril, de l'1 de juny al 30 de setembre, del 28 al 31 de desembre i els dies 2 i 3 de gener de 2025 de dilluns a dijous de 8.30 a 15.00 h. i divendres i vigílies de festius de 8.30 a 14.30 h. (només amb Cita Prèvia).
Agost de dilluns a dijous de 8.30 a 15.00 h. i divendres i vigílies de festius de 8.30 a 14.30 h. ( Podeu demanar Cita Prèvia)
Festius locals 2024: 28 de març (Dijous Sant) i 1 de juliol (Festa Major).
Aquesta oficina és responsable dels tràmits següents
Veure els tràmits que es poden fer en aquesta oficina