Autorització temporal per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida i àrees de vianants
Autorització temporal
Amb aquest tràmit es podrà sol·licitar l'accés temporal a les zones de circulació restringida de la ciutat. Podran fer-ho totes les persones interessades que necessitin accedir-hi temporalment per alguns dels següents motius:
En el cas de sol·licitar fer una mudança és necessari, prèviament, obtenir el permís per a la realització d'aquesta. La sol·licitud es fa mitjançant el tràmit d'Autorització per a tall de carrer. Una vegada obtingut el permís, podreu tramitar l'accés temporal a les noves àrees de vianants o zones de circulació restringida.
Si es necessita un comandament, es farà el préstec. Quan finalitzi l'autorització, el comandament haurà de ser retornat en les mateixes condicions en les què s'ha prestat. Si es retorna en mal estat o no funciona, s'haurà de pagar la taxa corresponent.
L'Ajuntament atorgarà una targeta temporal identificativa que permetrà circular per la zona de circulació restringida sol·licitada en el període autoritzat. Són acreditacions intransferibles i assignades a un vehicle.
Important: Aquest tràmit no suposa l'autorització d'accés a la Zona de Baixes Emissions (ZBE), el qual encara no està disponible. L'autorització d'accés a la ZBE es posarà en funcionament un cop entri en vigor l'Ordenança per la qual es fixen els criteris d'accés, circulació i estacionament de vehicles a la Zona de Baixes Emissions de Terrassa.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones físiques o jurídiques afectades.
Documentació que cal presentar
- Certificat de residència en un centre assistencial , en el cas d'acompanyament de persones usuàries de residències ubicades dins de l'àrea de vianants (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Servei responsable
Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 23-1-2024