Declaració-comunicació de l'adquisició d'una finca
Els adquirents de les finques, objecte d'imposició de l'impost sobre l'increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana, estan obligats a comunicar a l'Ajuntament la transmissió de la finca segons estableix l'article 110.6 de la Llei 39/1988, de 28 de desembre Llei Reguladora de les Hisendes Locals.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones que hagin adquirit una finca a Terrassa a títol onerós o el seu representant degudament autoritzat
Documentació que cal presentar
- Document d'identitat de la persona que adquereix l'immoble (original)
- Escriptura de compra-venda o de transmissió de la finca (original)
- Autorització en el cas d'actuar en representació d'una altra persona. S'ha d'adjuntar una fotocòpia del document d'identificació de la persona que autoritza (original)
- Document d'identitat de la persona que actua en representació del titular, si és el cas (original)
- Targeta d'identificació fiscal o escriptura pública amb les dades objecte de modificació, en el cas de persones jurídiques (original)
- Autorització del/de la representant de l'empresa (en cas de persona jurídica) (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Compromís en el termini de resolució
Immediat
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
Immediat
Impresos
Servei responsable
Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-2-2014