Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Certificat de Béns

Certificat de Béns


És un document que emet l'Ajuntament per a justificar els conceptes pels quals un ciutadà paga a l'administració municipal, i les dades que hi consten.

S'utilitza per demostrar davant d'altres administracions els béns que posseeix la persona interessada en el terme municipal de Terrassa i els conceptes pels quals tributa.

La petició del certificat de béns en general es sol·licita per:
- Beques de prestacions socials
- Servei militar
- Jubilacions
- Separacions matrimonials
- Processaments judicials

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Certificat de Béns Ompliu el formulari
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Per telèfon
010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Qui el pot demanar?

La persona interessada o el seu representant degudament autoritzat

Documentació que cal presentar

  • Document d'Identitat de la persona sol·licitant o persona autoritzada que recull el certificat a l'Oficina d'atenció ciutadana de plaça Didó (original)
  • Documentació acreditativa de la situació d'exempció del pagament de la taxa: demanda de justícia gratuïta o situació d'atur de la persona sol·licitant. (original)
  • Autorització del titular, en el cas que recolli el certificat una altra persona. S'ha d'adjuntar la fotocòpia del document d'identitat de la persona que autoritza. (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Per l'any 2017: 12.28 euros

La gestió serà gratuïta:
- Quan el motiu de la sol·licitud sigui per a l'aportació a un expedient en demanda del benefici de justícia gratuïta
- Quan el sol·licitant estigui en situació d'atur, havent de justificar aquesta situació

Compromís en el termini de resolució

4 dies hàbils

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

1 mes.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

  • Model general d'instància, per a la tramitació presencial
  • Autorització per tramitar en nom d'una altra persona

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Observacions

Recollir a les oficines de plaça Didó, 5 planta baixa, presentant el document d'identitat.

Informació actualitzada el dia 22-2-2017

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

Gestió Tributària i Recaptació

Telèfon: 937 397 000

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)