Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Certificat de Béns


És un document que emet l'Ajuntament per a justificar els conceptes pels quals un ciutadà paga a l'administració municipal, i les dades que hi consten.

S'utilitza per demostrar davant d'altres administracions els béns que posseeix la persona interessada en el terme municipal de Terrassa i els conceptes pels quals tributa.

La petició del certificat de béns en general es sol·licita per:
- Beques de prestacions socials
- Servei militar
- Jubilacions
- Separacions matrimonials
- Processaments judicials

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

La persona interessada o el seu/la seva representant degudament autoritzat/da.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Per l'any 2018: 12.28 euros

La gestió serà gratuïta:
- Quan el motiu de la sol·licitud sigui per a l'aportació a un expedient en demanda del benefici de justícia gratuïta
- Quan la persona sol·licitant estigui en situació d'atur, havent de justificar aquesta situació

Compromís en el termini de resolució

4 dies hàbils

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

1 mes.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Observacions

Recollir a les oficines de plaça Didó, 5 planta baixa, presentant el document d'identitat.

Informació actualitzada el dia 19-3-2018

La meva carpeta