Reclamació sobre embargaments
Els i les contribuents tenen dret a interposar, en els termes legalment previstos, recurs de reposició contra els actes dictats en el procediment de constrenyiment.
Motius d'impugnació
La Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, estableix a l'article 167.3 els següents motius d'impugnació:
a) Extinció total del deute o prescripció del dret a exigir el pagament.
b) Sol·licitud d'aplaçament, fraccionament o compensació del procediment de recaptació.
c) Manca de notificació de la liquidació.
d) Anul·lació de la liquidació.
e) Error u omissió en el contingut de la provisió de constrenyiment que impedeixi la identificació del deutor/a o del deute contret.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Qui el pot demanar?
La persona interessada en el procediment de constrenyiment com a deutor/a de la Hisenda municipal o, la persona que la representi degudament autoritzada.
Documentació que cal presentar
En el cas que es tracti d'un recurs contra un embargament de compte corrent, és obligatori presentar:
- Extracte del compte corrent embargat on es vegin els moviments dels últims tres mesos fins la data de la retenció, incloent els saldos resultants de cada moviment (original)
Altra documentació, si és el cas
- Documentació acreditativa que la persona que reclama consideri necessària adjuntar al seu recurs (original i còpia)
- Autorització en el cas d'actuar en representació d'una altra persona. S'ha d'adjuntar una fotocòpia del document d'identificació de la persona que autoritza (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
- Model general d'instància, per a la tramitació presencial
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 6-10-2022