Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Informe d'accident de trànsit o altres incidències amb intervenció de la Policia Municipal


Sol·licitud de l'informe policial relacionat amb l'incident en què s'ha vist involucrada la persona interessada o vehicle implicat.

En cas d'accident de trànsit amb persones ferides, l'informe consta de les dades de les persones i dels vehicles involucrats, d'una breu descripció dels fets ocorreguts i de les manifestacions de les persones implicades, així com, dels croquis.

En els accidents de trànsit sense persones ferides, la Policia Municipal prestarà el servei d'assistència i assessorament a les persones implicades, amb la formalització de l'informe de l'accident sense croquis.

Abans de fer la sol·licitud de l'informe, cal verificar amb el servei de Policia Municipal si la incidència consta a les seves bases de dades. La consulta pot fer-se mitjançant el correu electrònic SGPM@terrassa.cat

Una vegada rebuda la confirmació amb el número de referència, per part del servei de Policia Municipal, ja es pot formalitzar la petició mitjançant el següent formulari i fer efectiu el pagament de la taxa corresponent amb el document que es genera al finalitzar el tràmit.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les persones implicades (conductors/res, passatgers/res, vianants i lesionats/ades) o els seus representants legals, o bé, companyies d'assegurances dels vehicles implicats.

Preu

Per l'any 2019:
- Informes sobre actuacions policials, o accidents de trànsit sense ferits ....... 58,32 euros
- Informes relatius a accidents de trànsit amb croquis ...................................... 79,95 euros

Compromís en el termini de resolució

15 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu

Servei responsable

Policia Municipal
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 805 555 - - 092 (urgències) - - 900 770 092 (telèfon gratuït 24 h. per comunicar comportaments vandàlics anonimament)
policia@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 1-2-2019

La meva carpeta