Informe d'accident de trànsit o altres incidències amb intervenció de la Policia Municipal
Sol·licitud de l'informe policial relacionat amb l'incident en què s'ha vist involucrada la persona interessada o vehicle implicat.
En cas d'accident de trànsit amb persones ferides, l'informe consta de les dades de les persones i dels vehicles involucrats, d'una breu descripció dels fets ocorreguts.
En els accidents de trànsit sense persones ferides, la Policia Municipal prestarà el servei d'assistència i assessorament a les persones implicades, amb la formalització de l'informe de l'accident.
Abans de fer la sol·licitud de l'informe, cal verificar amb el servei de Policia Municipal si la incidència consta a les seves bases de dades. La consulta pot fer-se mitjançant el correu electrònic SGPM@terrassa.cat
Una vegada rebuda la confirmació amb el número de referència, per part del servei de Policia Municipal, ja es pot formalitzar la petició mitjançant el següent formulari i fer efectiu el pagament de la taxa corresponent amb el document que es genera al finalitzar el tràmit.
L'informe s'enviarà per correu electrònic a l'adreça electrònica que la persona sol·licitant hagi posat a la seva sol·licitud.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones implicades (conductors/res, passatgers/res, vianants i lesionats/ades) o les persones que les representen legalment, o bé, companyies d'assegurances dels vehicles implicats.
Preu
2025:
- Informes sobre actuacions policials, o accidents de trànsit ............ 61,57 euros [art 6è 1.9.1 de l'OF 3.01]
- Informes relatius a accidents de trànsit amb croquis .................................... 84,40 euros [art 6è 1.9.2 de l'OF 3.01]
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
15 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu
Servei responsable
Policia Municipal
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 805 555 - - 092 (urgències) - - 900 770 092 (telèfon gratuït 24 h. per comunicar comportaments vandàlics anonimament)
SGPM@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 3-7-2025