Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Troballes

Troballes


Comunicació i entrega que es fa al Servei de Via Pública i Policia Municipal de l'Ajuntament de Terrassa de la trobada de qualsevol objecte o documentació corresponent a terceres persones.

El lliurament de l'objecte o documentació trobada es pot fer a qualsevol punt d'atenció municipal per tal que el faci arriba al Servei responsable de la gestió.

Així mateix, aquest tràmit permet a la persona afectada per la pèrdua d'algun objecte o d'alguna documentació fer la consulta que permet recuperar l'objecte perdut o la documentació personal perduda de la seva propietat.

Com es pot tramitar

Presencialment
Oficina de Denúncies de Policia Municipal - Rv de Montserrat, 14 BA ( 08221 Terrassa)
Via Pública - Av de les Glòries Catalanes, 3 ( 08223 Terrassa)

Qui el pot demanar?

L'entrega d'algun objecte trobat o documentació trobada la pot fer qualsevol persona
La recuperació de l'objecte o el document perdut l'ha de fer la persona propietària o la persona que la representa.

Documentació que cal presentar

  • Factura , contracte o qualsevol altre document que demostri la titularitat de l'objecte perdut que es vol recuperar. (original)
  • Documentació acreditativa de la identitat de la persona titular que vol recuperar documentació personal perduda (original)
  • Autorització de la representació signada per la persona propietària, si es dóna el cas. (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

1 mes

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Servei responsable

Policia Municipal
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 805 555 - - 092 (urgències) - - 900 770 092 (telèfon gratuït 24 h. per comunicar comportaments vandàlics anonimament)
policia@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 20-5-2015

 
 

Normativa

Dubtes i suggeriments

Policia Municipal

Telèfon: 937 805 555 - - 092 (urgències) - - 900 770 092 (telèfon gratuït 24 h. per comunicar comportaments vandàlics anonimament)
policia @ terrassa.cat

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)