Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Informe de nom de carrer, adreça i/o numeració


Sol·licitud d'un informe referit a l'adreça i numeració assignada a una finca: nova assignació, canvis de numeració, existència de vial, etc.

Procediment de sol·licitud i pagament, si procedeix:

  1. Pas 1: Fer la sol·licitud de l'informe
  2. Pas 2: Esperar que el servei de Cartografia i Població us confirmi, per correu electrònic o per telèfon. que pot emetre's l'informe sol·licitat, i quina taxa haureu de pagar.
  3. Pas 3: Efectuar el pagament de la taxa mitjançant el tràmit Pagament de la taxa per l'emissió de documents.
  4. Pas 4: Rebre l'informe pel canal escollit a la sol·licitud: correu electrònic, correu postal o recollida en mà a l'OAC de Pl. Didó..

A la sol·licitud la persona haurà d'indicar per quin mitjà vol rebre la documentació.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

Qualsevol ciutadà i ciutadana que necessiti justificar la numeració d'una finca

Preu

Per l'any 2020: 17,15 euros

Compromís en el termini de resolució

8 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:

Impresos

Servei responsable

Informació Geogràfica
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
sistemes.informacio.territorial@terrassa.cat

Observacions

La persona sol·licitant podrà recollir la documentació a l'oficina d'atenció ciutadana que hagi indicat, presentant el DNI, rebre'l per correu electrònic o bé rebre'l per correu postal, en el temini de 8 dies des de la presentació de la sol·licitud i, si procedeix, des de la data de pagament de la corresponent taxa.

Informació actualitzada el dia 13-2-2020

La meva carpeta