Queixa o suggeriment sobre el transport públic de bus urbà
Per tal de poder formalitzar qualsevol queixa o suggeriment del Transport Públic i Urbà de Viatgers de Terrassa:
- Incompliment de freqüència d'horari de pas.
- Queixa sobre el comportament inadequat de la persona conductora de l'autobús del servei de transport urbà
- Parades de bus: manteniment, canvis d'emplaçament o qualsevol demanda en relació a les mateixes
- Títols de transport
- Xarxa de transport
- Qualsevol suggeriment en referència al transport públic.
- Altres
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Mobilitat - Av de les Glòries Catalanes, 3 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona
Compromís en el termini de resolució
1 setmana
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Impresos
Servei responsable
Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 31-1-2014