Presentació de candidatures per a formar part de la Comissió Ciutadana de Transparència
Presentació de candidatures per a formar part de la Comissió Ciutadana de Transparència, per part d'entitats i/o associacions ciutadanes, altres col·lectius no constituits en entitat i persones a títol individual.
Cada entitat i/o associació només podrà presentar una persona com a candidata.
Les persones proposades hauràn de reunir, en el moment de la presentació de propostes els següents requisits:
Informació sobre persones obligades a fer la tramitació electrònicament.
En el cas de les persones físiques no obligades a fer la tramitació electrònicament, la sol·licitud s'ha de presentar, preferiblement, per internet a través del formulari de la Seu Electrònica, disponible més avall. Aquesta tramitació requereix de la signatura digital electrònica de la sol·licitud amb certificat digital.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata, així com, fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
Per donar-vos d'alta accediu al següent enllaç idCAT mòbil,
Excepcionalment, les persones físiques, així com, altres col·lectius no constituits en entitat no obligats, que no tinguin possibilitat de fer la sol·licitud per internet, la podran fer presencialment sempre amb cita prèvia
Sol·licitud de CITA PRÈVIA per internet: al servei de cita prèvia
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Qui el pot demanar?
- Les entitats i associacions de la ciutat que estiguin inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadades (RMEAC),
- Altres col·lectius i agrupacions de la ciutat que estiguin inscrites al Registre de Participació Ciutadana,
- Persones a títol individual sempre que estiguin inscrites al Registre de Participació Ciutadana.
Documentació que cal presentar
- Sol·licitud de la candidatura, per a la tramitació presencial, en el cas de persones físiques i altres col·lectius no constituïts en entitat, no obligats (original)
- Document descriptiu dels mèrits de l'entitat, del col·lectiu o de la persona que presenta la candidatura - opcional -. (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Del 01-07-2020 al 15-09-2020
Impresos
- Presentació de candidatura per al càrrec de membre de la Comissió Ciutadana de Transparència (només per als col·lectius no constituïts en entitat i persones a títol individual)
Servei responsable
Plans i Projectes de Ciutat
Rv de Montserrat, 14 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
Informació actualitzada el dia 29-6-2020