Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Reclamació de la taxa de gestió de residus de residents


Consisteix a demanar que s'anul·li o es modifiqui una liquidació de la taxa de gestió de residus al domicili particular, ja sigui en el període voluntari de pagament o quan es reclami en període executiu (amb recàrrec i interessos). De la reclamació es pot derivar l'anul·lació, rectificació, o devolució de la liquidació.

Es pot sol·licitar el canvi del titular del rebut de propietari a llogater per estar en vigor un contracte de lloguer de renda antiga amb pròrroga forçosa sorgit en el marc de la Llei d'Arrendaments Urbans de 1964, o en el seu defecte, en el marc del Reial Decret Legislatiu 2/1985 de 30 d'abril amb un règim de prorroga forçosa equiparable a l'existent a la LAU de 1964.

Si escau, el servei responsable realitzarà una inspecció ocular a l'immoble per tal de verificar l'adreça i que existeix un únic habitatge.

Consulteu l'apartat de documentació per obtenir informació sobre els documents que podeu aportar per acreditar la situació objecte de la reclamació.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

El subjecte passiu del tribut o el seu representant degudament autoritzat

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Informació actualitzada el dia 4-2-2014

La Meva Carpeta