Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Reclamació de la taxa de gestió de residus de residents

Reclamació de la taxa de gestió de residus de residents


Consisteix a demanar que s'anul·li o es modifiqui una liquidació de la taxa de gestió de residus al domicili particular, ja sigui en el període voluntari de pagament o quan es reclami en període executiu (amb recàrrec i interessos). De la reclamació es pot derivar l'anul·lació, rectificació, o devolució de la liquidació.

Es pot sol·licitar el canvi del titular del rebut de propietari a llogater per estar en vigor un contracte de lloguer de renda antiga amb pròrroga forçosa sorgit en el marc de la Llei d'Arrendaments Urbans de 1964, o en el seu defecte, en el marc del Reial Decret Legislatiu 2/1985 de 30 d'abril amb un règim de prorroga forçosa equiparable a l'existent a la LAU de 1964.

Si escau, el servei responsable realitzarà una inspecció ocular a l'immoble per tal de verificar l'adreça i que existeix un únic habitatge.

Consulteu l'apartat de documentació per obtenir informació sobre els documents que podeu aportar per acreditar la situació objecte de la reclamació.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Reclamació de la taxa de gestió de residus de residents amb identificacació Ompliu el formulari (id. obligatòria)
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Per telèfon
010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Qui el pot demanar?

El subjecte passiu del tribut o el seu representant degudament autoritzat

Documentació que cal presentar

  • Documentació acreditativa de la finalització de contracte de lloguer visat per la Cambra de la Propietat Urbana. Presentar en cas de reclamació per error en el còmput del nombre de residents. (original)
  • Escriptura de compra-venda o de transmissió de la finca o certificació del Registre de la Propietat, que justifiqui el canvi de titularitat de l'immoble gravat. Presentar en cas de reclamació per error en la identifiació del propietari. (original)
  • Contracte de lloguer en vigor, amb pròrroga forçosa (Llei d'Arrendaments Urbans de 1964, o en el seu defecte, en el marc del Reial Decret Legislatiu 2/1985 de 30 d'abril). En cas de sol·licitar el canvi de titular del rebut del propietari al llogater. (original)
  • Rebut emès pel propietari de l'immoble al llogater durant l'exercici actual. En cas de sol·licitar el canvi de titular del rebut del propietari al llogater i no disposar del contracte de lloguer del punt anterior. (còpia)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

  • Model general d'instància, per a la tramitació presencial

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Informació actualitzada el dia 4-2-2014

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

Gestió Tributària i Recaptació

Telèfon: 937 397 000

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)