Reclamació de la taxa de gestió de residus d'activitats
Consisteix a demanar que s'anul·li o es modifiqui una liquidació de la taxa de gestió de residus d'activitats comercials, ja sigui en el període voluntari de pagament o quan es reclami en període executiu (amb recàrrec i interessos).
De la reclamació es pot derivar l'anul·lació, rectificació, o devolució de la liquidació.
Si el servei responsable ho considera addient, es realitzarà una inspecció a l'activitat per tal de determinar el grup productor de residus o per tal de mesurar els metres de superfície del local.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
El subjecte passiu del tribut o el seu representant degudament autoritzat.
Documentació que cal presentar
- Documentació acreditativa que justifiqui el grup generador de residus a aplicar: contractes de gestió de residus amb empreses autoritzades, factures, etc... (original i còpia)
- Plànol visat on constin els metres de l'activitat, en el cas d'error en els metres de superfície d'activitat imputats. (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 1-6-2015