Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Presentació de greuges i consultes al Síndic Municipal de Greuges


El Síndic Municipal de Greuges atén, orienta i informa a totes les persones que consideren que l'administració ha vulnerat algun dels seus drets.

Pot presentar una queixa o una consulta al Síndic qualsevol persona que consideri que ha patit un greuge per l'actuació o manca d'actuació de l'Ajuntament de Terrassa o dels organismes i empreses que en depenen.

Casos en els quals pot intervenir el Síndic:

  • Retards indeguts en l'actuació administrativa
  • Errors o arbitrarietats en l'aplicació de les normes legals
  • Negativa a facilitar la informació que els ciutadans tenen dret a obtenir
  • No han donat resposta a la vostra sol·licitud
  • La resolució de l'administració no està motivada
  • Heu rebut un tracte indegut o deficient
  • I, en general, qualsevol actuació que deteriori l'exercici legítim dels vostres drets

  • Casos en els quals NO pot intervenir el Síndic:

  • Qüestions privades i conflictes entre particulars que no impliquen cap administració pública
  • Queixes que denoten mala fe o no tenen prou fonament
  • Qüestions ja jutjades o pendents d'una resolució judicial
  • Queixes anònimes

  • L'actuació del Síndic sempre és confidencial

    Com es pot tramitar

    Qui el pot demanar?

    Qualsevol persona física, amb independència de la nacionalitat, l'edat o la situació legal.
    També poden presentar queixes les persones jurídiques.

    Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Servei gratuït

    En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

    Impresos

    Servei responsable

    Oficina de la Sindicatura Municipal de Greuges
    Pl de Josep Freixa i Argemí, 11 (08224 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 078
    sindica.greuges@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 21-2-2023

    La meva carpeta ciutadana