Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Presentació de greuges i consultes a la Síndica Municipal de Greuges

Presentació de greuges i consultes a la Síndica Municipal de Greuges


La Síndica Municipal de Greuges atén, orienta i informa a totes les persones que consideren que l'administració ha vulnerat algun dels seus drets.

Pot presentar una queixa o una consulta a la Síndica qualsevol persona que consideri que ha patit un greuge per l'actuació o manca d'actuació de l'Ajuntament de Terrassa o dels organismes i empreses que en depenen.

Casos en els quals pot intervenir la Síndica:

  • Retards indeguts en l'actuació administrativa
  • Errors o arbitrarietats en l'aplicació de les normes legals
  • Negativa a facilitar la informació que els ciutadans tenen dret a obtenir
  • No han donat resposta a la vostra sol·licitud
  • La resolució de l'administració no està motivada
  • Heu rebut un tracte indegut o deficient
  • I, en general, qualsevol actuació que deteriori l'exercici legítim dels vostres drets

  • Casos en els quals NO pot intervenir la Síndica:

  • Qüestions privades i conflictes entre particulars que no impliquen cap administració pública
  • Queixes que denoten mala fe o no tenen prou fonament
  • Qüestions ja jutjades o pendents d'una resolució judicial
  • Queixes anònimes

  • L'actuació de la Síndica sempre és confidencial

    Com es pot tramitar

    Per Internet Tramitació de Presentació de greuges i consultes a la Síndica Municipal de Greuges amb identificacació Ompliu el formulari (id. obligatòria)
    Presencialment
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
    Oficina de la Síndica Municipal de Greuges - Pl de Josep Freixa i Argemí, 11 ( 08224 Terrassa)

    Qui el pot demanar?

    Qualsevol persona física, amb independència de la nacionalitat, l'edat o la situació legal.
    També poden presentar queixes les persones jurídiques.

    Documentació que cal presentar

    • Documentació acreditativa del fet que origina la queixa o la consulta, si s'escau. (original)

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Servei gratuït

    Impresos

    • Sol·licitud presentació greuge o consulta a la Síndica Municipal de Greuges, en tramitació presencial

    Servei responsable

    Oficina de la Síndica Municipal de Greuges
    Pl de Josep Freixa i Argemí, 11 (08224 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 078
    sindica.greuges@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 4-12-2013

     
     

    Normativa

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Admesos i exclosos a escoles
    Verificació de documents signats digitalment
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)