Reclamació de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica
Consisteix a demanar que s'anul·li o es modifiqui una liquidació de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica, ja sigui en el període voluntari de pagament o quan es reclami en període executiu (amb recàrrec i interessos).
De la reclamació es pot derivar l'anul·lació, rectificació o devolució de la liquidació.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
El subjecte passiu del tribut o el seu representant degudament autoritzat.
Documentació que cal presentar
- Documentació acreditativa oficial, que especifiqui que no és titular del vehicle per cessió a la Guardia Urbana d'un altre municipi o per desguàs (còpia)
- Permís de circulació del vehicle per acreditar la No tributació per no estar domiciliat a Terrassa (còpia)
- Rebut de l'últim pagament fet al municipi on figura domiciliat el vehicle, per acreditar la No tributació per no estar domiciliat a Terrassa (còpia)
- Fitxa de característiques tècniques del vehicle, en el cas de rectificació d'errors materials (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-2-2014