Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Exempció de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica


Poden sol·licitar l'exempció de l'Impost Municipal sobre Vehicles:
- Els tractors, remolcs, semiremolcs i la maquinària amb cartilla d'inspecció agrícola.
- Ambulàncies i altres vehicles sanitaris.

El vehicle ha de matricular-se a nom de la persona amb discapacitat pel seu ús exclusiu i el subjecte passiu de l'exempció no podrà gaudir-la per més d'un vehicle simultàniament.
En el cas de menors amb discapacitat, es podrà demanar l'exempció si el menor és l'únic titular del vehicle.

Per a altres supòsits consulteu l'ordenança fiscal.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les persones titulars d'un vehicle que es trobi en qualssevol dels supòsits d'exempció recollits a l'article 3 de l' Ordenança Fiscal número 2.3.

Documentació que cal presentar

(1) En cas de no autoritzar a fer la consulta del grau de discapacitat, les persones sol·licitants han de presentar: La resolució de reconeixement de grau de discapacitat (comunament certificat)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 17-5-2023

La meva carpeta ciutadana