Reclamació sobre la prestació del servei públic d'abastament d'aigua a Terrassa
Són consultes o reclamacions, a l'Ajuntament, sobre la tarifa de l'aigua establerta a l'Ordenança reguladora de la prestació patrimonial de caràcter públic no tributari sobre la prestació del servei públic d'abastament d'aigua o sobre altres aspectes relacionats amb el servei públic de l'aigua.
Servei responsable: Cicle de l'Aigua
Adreça electrònica: cicleaigua@terrassa.cat
Telèfon: 93 739 70 00
Per consultes, reclamacions o altres tràmits relacionats amb el contracte de subministrament, cal adreçar-se directament a TAIGUA:
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones usuàries del servei de subministrament d'aigua.
Preu
Gestió gratuïta
Compromís en el termini de resolució
3 mesos
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Medi Ambient i Sostenibilitat
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
mediambient@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 24-4-2025