Consultes per a la promoció de l'accessibilitat universal
L'Oficina tècnica per a la promoció de l'accessibilitat és el referent municipal especialitzat per a fomentar l'accessibilitat universal a la ciutat. És un servei que facilita el treball en xarxa i el treball transversal en relació a l'abordatge de l'accessibilitat universal a la ciutat.
Les seves funcions principals són:
Com es pot tramitar
- 010 - - 900 922 010 (desde fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
- 937 336 900 - Oficina tècnica per a la Promoció de l'Accessibilitat
Qui el pot demanar?
Adreçat a la ciutadania a títol individual, a entitats i associacions, comerços i empreses i serveis municipals i administracions públiques.
Preu
Servei gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
10 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Servei responsable
Oficina tècnica per a la Promoció de l'Accessibilitat
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
oficina.accessibilitat@terrassa.cat