Consultes per a la promoció de l'accessibilitat universal
L'Oficina tècnica per a la promoció de l'accessibilitat és el referent municipal especialitzat per a fomentar l'accessibilitat universal a la ciutat. És un servei que facilita el treball en xarxa i el treball transversal en relació a l'abordatge de l'accessibilitat universal a la ciutat.
Les seves funcions principals són:Com es pot tramitar
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Adreçat a la ciutadania a títol individual, a entitats i associacions, comerços i empreses i serveis municipals i administracions públiques.
Preu
Servei gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
10 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Servei responsable
Polítiques Accessibilitat i Promoció Drets Humans
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
oficina.accessibilitat@terrassa.cat