Polítiques Accessibilitat i Promoció Drets Humans
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Sistema de llaç d'inducció d'audiofreqüència o Bucle magnètic que garanteix l'arribada del so més net
Com contactar
Correu electrònic:
oficina.accessibilitat@terrassa.cat
Pàgina web:
Polítiques Accessibilitat i Promoció Drets Humans
Telèfon: | 937 397 000 |
Horaris
Amb cita prèvia.
Observacions / Més informació
Cal demanar cita prèvia al telèfon 937 336 900 o bé al correu electrònic.
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina