Subvencions per a l'execució d'obres d'accessibilitat a entitats sense afany de lucre 2024
Subvencions adreçades a entitats sense afany de lucre per a la realització d'obres de millora i adequació en locals estables on realitzen activitats de caire cultural, esportiu o social, ubicats al terme municipal de Terrassa, amb l'objectiu de complir amb la normativa vigent i garantir l'accessibilitat de totes les persones.
Els locals NO podran ser propietat de l'Ajuntament de Terrassa ni d'altres administracions
Per tal que l'Ajuntament de Terrassa pugui dur a terme l'abonament de l'import de la subvenció atorgada, en el cas que sigui la primera vegada que la entitat sol·licita subvenció o hagi canviat el número de compte corrent des de l'anterior sol·licitud, haurà de comunicar el nou número a través del següent formulari Comunicació de número de compte corrent
El formulari s'ha de signar electrònicament. En cas d'entitats que no disposin de certificat electrònic i per facilitar la tramitació, el President o representant legal de l'entitat pot utilitzar un certificat electrònic personal (idCAT, DNIe...) o bé el sistema idCAT mòbil per acreditar la identitat i signar.
La representació de l'entitat s'ha d'acreditar amb el RMEAC actualitzat o amb la documentació corresponent (Inscripció en registres oficials d'entitats, poders notarials, actes oficials de la Junta...).
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Documentació que cal presentar
- Projecte, documentació o croquis , que permeti valorar l'acompliment de la normativa, en cas de no obtenir expedient d'obres (còpia)
- Fotografia /es de l'element a millorar (còpia)
- Pressupost del cost d'execució desglossat per partides, i (còpia)
- Calendari previst d'execució del projecte (còpia)
- Autorització de la persona propietària de l'establiment per a realitzar les obres, en cas de lloguer o cessió (còpia)
En cas que les obres s'hagin dut a terme abans de l'inici de la convocatòria, s'haurà de presentar també:
- Memòria justificativa de subvenció per a obres d'accessibilitat a entitats sense afany de lucre (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini de presentació
Del 10-09-2024 al 04-11-2024
Compromís en el termini de resolució
El termini màxim de la resolució de la sol·licitud serà el 15 de novembre de 2024.
Impresos
- Autorització de la persona propietària del local llogat/cedit
- Memòria justificativa de subvenció per a obres d'accessibilitat en establiments, entitats i habitatges
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Polítiques Accessibilitat i Promoció Drets Humans
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
oficina.accessibilitat@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 13-8-2024