OMIC - Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
						
						
						Cr de Martorell, 95   2 -3   (08224 Terrassa)
						
						
						   
							
							Coordenades 41.556030512, 2.0041743529
						
					
Com contactar
							
								
									Correu electrònic:    
									consum@terrassa.cat
								
							
							
								
									Pàgina web:    
									OMIC - Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
								
							
						
| Telèfon: | 937 397 429 | 
Horaris
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h. i dimecres de 15.30 a 18.30h
Horari d'estiu: Juliol i Agost de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h.
Observacions / Més informació
De moment no tenen atenció presencial.
 
    
    

 
							 
	
	 
     
     
     
     
     
    