Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Coordenades 41.558580441, 2.0283931536
Com contactar
Correu electrònic:
area.servei.persones@terrassa.cat
Telèfon: | 937 315 982 |
Horaris
Horari de Registre: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h. (durant tot l'any).
Dies de tancament any 2024: Del 25 de març al 5 d'abril, de l'1 al 30 d'agost i del 23 al 31 de desembre.