SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 3
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Pl de Can Palet, 1 (08223 Terrassa)
Coordenades 41.555833230, 2.0243682369
Com contactar
Correu electrònic:
ServeisSocials3@terrassa.cat
Pàgina web:
SEBAS - Servei Bàsic d'Atenció Social Zona 3
Telèfon: | 937 869 159 |
Horaris
Horari d'atenció: de dilluns a dijous de 9 a 14.30 h i divendres de 9 a 14 h; dilluns i dimarts de 15.30 a 18.45 h.
Observacions / Més informació
Atenció social als barris: Can Palet, Can Palet II, Can Jofresa, Xúquer, Segle XX i Guadalhorce.
Tancat de l'1 al 31 d'agost de 2024, durant aquest període només hi ha un Equip de guàrdia, ubicat al Carrer Unió, 36. El seu horari d'atenció és de 9.00 a 14.00 h., telèfon 937 885 065, correuelectrònic serveissocials@terrassa.cat. només s'atenen casos d'urgència que no puguin esperar al 2 de setembre.