Societat Municipal de Comunicació de Terrassa S.A.
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Pl de la Farinera, 5 BA-LO (08222 Terrassa)
Coordenades 41.560642942, 2.0227908295
Com contactar
Correu electrònic:
administracio@terrassa.cat
Pàgina web:
Societat Municipal de Comunicació de Terrassa S.A.
Telèfon: | 937 361 414 |
Horaris
De dilluns a divendres de 9.030 a 13.30 h. i de 16.00 a 19.30 h. (durant tot l'any).
Aquesta oficina és responsable dels tràmits següents
- Participació en processos selectius de promoció interna de la Societat Municipal de Comunicació SA
- Participació en processos selectius per a la contractació laboral de personal per a la SMComunicació
- Participació processos Pla d'Estabilització personal laboral per a la Societat Mpal de Comunicació
- Participació processos selectius per a la contractació temporal de personal per a la SMComunicació
Veure els tràmits que es poden fer en aquesta oficina