Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Fons de Lloguer Social i Mesa d'Emergència

Pas 1 de 2: Entrada de dades

En aquest pas cal entrar les dades de la persona sol·licitant i omplir la informació relativa a allò que es demana.

Instruccions de tramitació

Entrada de dades:

  • Empleneu les vostres dades personals i la resta de dades específiques del formulari.
  • A la part inferior de la pantalla, disposeu d'una relació dels documents requerits per aquest tràmit. Afegiu-los si els teniu en format digital.
  • Premeu el botó "Continuar".

Accedireu a la pantalla de repàs de les dades del tràmit, si cal podeu modificar-les. Si les dades són correctes premeu "Confirmar".

En la pàgina final trobareu un document electrònic original en format PDF.
Aquest document és el comprovant, signat per l'Ajuntament, conforme la vostra sol·licitud, comunicació o queixa ha estat rebuda per l'Ajuntament.

Tancar instruccions

Sol·licitant

Introduïu les dades de la persona, entitat o empresa titular de la sol·licitud



Entreu el número de document sense espais ni guions.
Exemples:
      12345678A (en el cas de DNI)
      A12345678 (en el cas de NIF)
      X1234567A (en el cas de NIE)

Dades de contacte

Introduïu les dades necessàries a efectes de comunicació


















Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333

Només números,
sense guions ni
punts ni espais.
Exemple:
111222333
Adreça de correu electrònic.
Exemple: seuelectronica@terrassa.cat

* Dades obligatòries ( ** dades obligatòries només en cas de persona física)
És obligatori fer constar un número de telèfon, fix o mòbil.


Sol·licito:

Participar en el procés de la mesa d'habitatge, en relació a les següents dades:

 

Informació addicional

El servei responsable d'aquest tràmit s'encarregarà de fer les comprovacions oportunes.

* Dades obligatòries

Afegir documents

Adjunteu, en format electrònic (tamany màxim 30 MB), els documents necessaris per a la tramitació.
En vermell hi ha assenyalats els documents imprescindibles per a la tramitació.

Cada fitxer ha de correspondre a un document. No adjunteu més d'un document en el mateix fitxer. El servei responsable es reserva el dret a requerir l'original dels documents aportats en la present sol.licitud.

 »   Declaració responsable i acceptació d'entrada a la mesa de valoració - RE529v1
» Seleccioneu el fitxer
 »   Autorització per a sol·licitar dades a organismes oficials - RE578v3
» Seleccioneu el fitxer
 »   Certificat d'aprovació o denegació de prestacions econòmiques d'especial urgència
» Seleccioneu el fitxer
 »   Certificat d'aprovació o denegació de prestacions per al pagament del lloguer
» Seleccioneu el fitxer
 »   Certificat d'aprovació o denegació de la Renda Bàsica d'Emancipació
» Seleccioneu el fitxer
 »   Compromís de contractació de subministraments energètics dels habitatges adjudicats a la Mesa d'Emer
» Seleccioneu el fitxer
 »   Autorització de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport, en el cas d'actuar en representació d'una altra persona
» Seleccioneu el fitxer
 »   Guia de Contractació dels subministraments energètics
» Seleccioneu el fitxer
Els impresos estan disponibles a l'apartat d'impresos al final d'aquesta pàgina.
Acreditació de la situació familiar
 »   Llibre de Família , totes les pàgines
» Seleccioneu el fitxer
 »   Document d'identitat de tots els membre de la família
» Seleccioneu el fitxer
 »   Certificat del reconeixement de discapacitat , si escau
» Seleccioneu el fitxer
 »   Certificat mèdic amb detalls de necessitat d'accessibilitat i adaptació, si escau
» Seleccioneu el fitxer
 »   Sentència judicial per ser víctima de violència de gènere , o bé
» Seleccioneu el fitxer
 »   Denúncies per violència de gènere
» Seleccioneu el fitxer
 »   Sentència de Separació i/o Divorci
» Seleccioneu el fitxer
 »   Títol de família nombrosa
» Seleccioneu el fitxer
 »   Títol de família monoparental
» Seleccioneu el fitxer
Acreditació dels ingressos de tots els membres de la família majors de 16 anys
 »   Certificat de l'INSS
» Seleccioneu el fitxer
 »   Certificat de prestacions per desocupació del Servicio Público de Empleo (SEPE)
» Seleccioneu el fitxer
 »   Declaració de renda o declaració de renda negativa
» Seleccioneu el fitxer
 »   Contracte/s laboral/s
» Seleccioneu el fitxer
 »   Full de nòmina , de les 3 últimes
» Seleccioneu el fitxer
 »   Informe de vida laboral de tots els membres majors de 16 anys. (Seguretat Social)
» Seleccioneu el fitxer
Acreditació dels antecedents de l'habitatge
 »   Ordre judicial de llançament d'un procediment de desnonament
» Seleccioneu el fitxer
 »   Notificació oficial de no renovació de contracte de lloguer ( burofax, carta, document judicial...)
» Seleccioneu el fitxer
 »   Comunicació de finalització estada en habitatge temporal de l'entitat del tercer sector Prohabitatge
» Seleccioneu el fitxer
 »   Contracte de lloguer
» Seleccioneu el fitxer
 »   Escriptures de dació en pagament , per acreditar els antecedents de l'habitatge, o bé
» Seleccioneu el fitxer
 »   Document judicial d'execució hipotecària , per acreditar els antecedents de l'habitatge
» Seleccioneu el fitxer
 »   Rebut/s de pagament del lloguer
» Seleccioneu el fitxer
 »   Extracte del compte corrent dels 12 últims mesos
» Seleccioneu el fitxer

En cas que el document que heu de presentar no consti en l'apartat anterior, incorporeu-lo a través de la següent opció:

Altres documents per a la tramitació
 »  Descripció breu  
» Tipus de document
» Seleccioneu el fitxer

Els tipus de fitxers acceptats son: pdf, odt, doc, docx, rtf, txt, ods, xls, xlsx, jpg, tif, mpg, avi, dwg, gml
NO s'accepten documents pdf de tipus Cartera PDF
.

 
La meva carpeta ciutadana