Comunicació de dades o d'activitats al Servei 010
El 010 és el canal telefònic del Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Terrassa. El 010 és informació de la ciutat, i gestió telefònica de tràmits municipals i suport a la tramitació telemàtica a través de la Seu Electrònica..
Ofereix gran nombre d'entitats comercials, culturals, empresarials, organismes oficials, etc, així com una amplia agenda ciutadana amb les activitats municipals o privades que es porten a terme a la ciutat. Assessora i facilita la realització de gestions municipals.
És una bona eina de difusió de les entitats i del programa d'activitats que organitzen.
Mitjançant aquest tràmit es pot comunicar, modificar o eliminar les dades comercials, professionals o d'entitat del nostre fitxer, així com comunicar les activitats que es vulguin publicar a l'agenda ciutadana.
Com es pot tramitar
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Qualsevol professional, entitat, empresa o comerç que estigui interessat en difondre les seves dades i/o activitats.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
3 dies com a màxim des de la recepció de la vostra sol·licitud d'incorporació de dades.
Impresos
Servei responsable
010 Informació i Tràmits per Telèfon
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa)
010infotramits@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 25-1-2024