Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Modificaciˇ de dades d'una entitat al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes


Les entitats inscrites estan obligades a notificar al Registre Municipal d'Entitats qualsevol modificaciˇ que afecti a les seves dades registrals.

El formulari s'ha de signar electr˛nicament. Per aix˛ cal disposar d'un certificat digital per a l'entitat emŔs per la FÓbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT).
Provisionalment, s'accepta l'˙s d'un sistema PIN admŔs per la seu electr˛nica. Es pot obtenir identificaciˇ i signatura a travÚs de l'idCAT m˛bil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC).

Documentaciˇ que cal presentar

Si aquesta documentaciˇ no es presenta juntament amb la solĚlicitud, es disposarÓ de 10 dies per aportar la documentaciˇ requerida. En cas contrari, la solĚlicitud deixarÓ de tenir efectes i haurÓ d'iniciar-se una nova tramitaciˇ.

En el justificant de la tramitaciˇ es pot comprovar quins documents s'han adjuntat a la tramitaciˇ

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

CompromÝs en el termini de resoluciˇ

15 dies

El termini de resoluciˇ comenša a comptar a partir de la data de presentaciˇ de la instÓncia i sempre que s'hagi presentat tota la documentaciˇ requerida.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
Negatiu

Servei responsable

Servei de Qualitat DemocrÓtica
Ps del Vapor Gran, 39 BA-L18 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 000 (ext. 4967)
qualitatdemocratica@terrassa.cat

Observacions

╔s necessari posar una adreša de correu electrˇnic de contacte de l'entitat (tingueu en compte que aquesta dada Ús una dada p˙blica i, per tant, sortirÓ a la pÓgina web de l'Ajuntament).

╔s important que tambÚ feu aquesta modificaciˇ a la Direcciˇ General de Dret i d'Entitats JurÝdiques de la Generalitat o a altres registres p˙blics (consulteu trÓmits relacionats)

Informaciˇ actualitzada el dia 12-2-2019

La meva carpeta ciutadana