Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Modificació de dades d'una entitat al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes


Aquest tràmit permet a les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes modificar les dades de la seva entitat o de la seva junta directiva en aquest registre.

La modificació sollicitada només es farà al registre municipal de Terrassa. Per modificar les dades al registre oficial on estigui inscrita l?entitat, cal fer el tràmit corresponent.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC).

Documentació que cal presentar

Si la documentació requerida no es presenta juntament amb la sol·licitud, es disposarà de 10 dies per aportar-la. En cas contrari, la sol·licitud deixarà de tenir efectes i haurà d'iniciar-se una nova tramitació.

En el justificant de la tramitació es pot comprovar quins documents s'han adjuntat a la tramitació

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Compromís en el termini de resolució

15 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Servei de Qualitat Democràtica
Ps del Vapor Gran, 39 BA-L18 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000 (ext. 4967)
qualitatdemocratica@terrassa.cat

Observacions

És necessari posar una adreça de correu electrónic de contacte de l'entitat (tingueu en compte que aquesta dada és una dada pública i, per tant, sortirà a la pàgina web de l'Ajuntament).

Tal com indica l'article 37.10 del Reglament Municipal de Participació, les entitats inscrites en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes estan obligades a donar compte a aquest Ajuntament de qualsevol alteració o modificació que afecti les dades de l'entitat.

Informació actualitzada el dia 26-2-2024

La meva carpeta ciutadana