Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Modificació de dades d'una entitat al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes

Modificació de dades d'una entitat al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes


Les entitats inscrites tindran l'obligació de notificar al Registre les modificacions produïdes en les dades registrades durant el mes següent a que aquestes es produeixin.

L'Ajuntament podrà requerir-los, a fi i efecte de conèixer el funcionament de les associacions, el pressupost i el programa d'activitat anyal.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Modificació de dades d'una entitat al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes Ompliu el formulari
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC).

Documentació que cal presentar

  • Documentació acreditativa de les modificacions de les dades (còpia)
  • Estatuts de l'entitat en cas de modificació dels estatuts (còpia)

Disposeu de 15 dies per aportar la documentació requerida per aquest tràmit. En cas contrari, la sol·licitud deixarà de tenir efectes i haureu d'iniciar el procediment de nou.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

15 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu

Impresos

  • Inscripció, modificació de dades o Baixa al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC)

Servei responsable

Servei de Qualitat Democràtica
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
qualitatdemocratica@terrassa.cat

Observacions

Si voleu realitzar la gestió presencialment, descarregueu l'imprès corresponent (vegeu impresos relacionats), ompliu les dades i marqueu l'opció de modificació de dades al RMEAC. Aquí feu constar les dades actuals.

Si es tracta d'un canvi de la Junta, és necessari fer constar la data de l'assemblea en la qual es va escollir. Si és una modificació dels estatuts cal que adjunteu una còpia dels modificats.

És recomenable posar una adreça de correu electrónic de contacte de l'entitat (tingueu en compte que aquesta dada és una dada pública i, per tant, sortirà a la pàgina web de l'Ajuntament).

Cal que presenteu l'esmentada documentació a l'Ajuntament o a qualssevol de les Oficines d'Atenció Ciutadana. A partir d'aquest moment modificarem les vostres dades al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes

És important que també feu aquesta modificació a la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques de la Generalitat o a altres registres públics (consulteu tràmits relacionats)

Informació actualitzada el dia 15-10-2015

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)