Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Informe de vida laboral

Informe de vida laboral


Els informes de vida laboral contenen informació respecte a les situacions d'alta o baixa d'una persona en el conjunt dels diferents règims del sistema de la Seguretat Social.

Per sol·licitar l'Informe de Vida Laboral, la Tresoreria General de la Seguretat Social disposa de dos mitjans d'atenció no presencial: servei d'atenció telefònica i per internet (consulteu apartat "Com es pot tramitar")

Amb caràcter excepcional es podrà sol·licitar l'informe de vida laboral presencialment quan s'acrediti que es necessita amb urgència per presentar-lo en algun Organisme Oficial. Prèviament s'haurà de justificar aquesta urgència a les oficines de la Tresoreria General de la Seguretat Social, a la Carretera de Castellar, número 6 de Terrassa, per després sol·licitar l'informe a l'Administració de la Seguretat Social de Barcelona.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Informe de vida laboral Feu el tràmit (enllaç extern)

Qui el pot demanar?

Persones amb número de la Seguretat Social

Documentació que cal presentar

  • Document d'Identitat (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Servei responsable

Tresoreria General de la Seguretat Social Núm. 21
Cr de Castellar, 6 (08222 Terrassa)
Telèfon: 937 362 980 - - 901 502 050 (informació i tràmits)
barcelona.administracion21.tgss@seg-social.es

Observacions

Per accedir al servei d'obtenció d'informe de vida laboral amb certificat digital, és imprescindible disposar d'un certificat digital, que garanteixi la seguretat i confidencialitat del tràmit. Amb aquest servei la impressió i/o consulta de l'informe es realitza al moment de la petició, a través del seu ordinador.

En el cas de sol·licitar l'informe de vida laboral sense certificat digital o per telèfon l'informe arriba per correu ordinari al domicili que consta a les bases de dades de la Seguretat Social. Per tant es imprescindible que el domicili estigui actualitzat.

Si no ha estat mai d'alta en cap dels Règims del sistema de la Seguretat Social, els serveis electrònics l'informaràn d'aquesta situació.

 
 

Dubtes i suggeriments

Tresoreria General de la Seguretat Social Núm. 21

Telèfon: 937 362 980 - - 901 502 050 (informació i tràmits)
barcelona.administracion21.tgss @ seg-social.es

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)