Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Certificació de defunció


Aquest certificat és el document oficial que acredita el fet de la defunció d'una persona.

Es pot sol·licitar presencialment, per correo o per Internet, al Registre Civil a on consti la inscripció de la defunció, indicant el nom, cognoms de la persona difunta, així com la data i el lloc del fet.


» Més informació i tramitació per internet

Com es pot tramitar

Presencialment

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona interessada a acreditar, per diferent motius, la inscripció o la no inscripció d'aquest fet en el corresponent Registre Civil, a excepció dels casos previstos legalment.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Servei responsable

Ministerio de Justicia
Ca De La Bolsa, 1 (28012 Madrid)
Telèfon: 913 895 500 - 902 007 214 (atenció al ciutadà)

Observacions

Actualment la petició de cetificacions via internet és possible respecte a les inscripcions que consten en els Registres Civils informatitzats.

En el supòsit que la sol·licitud del certificat de defunció volgui fer-se per correo ordinari i, rebre'l si és el cas, pot enviar-se una carta al Registre Civil indicant clarament el nom i l'adreça postal a la qual s'hagi d'enviar el certificat.

La meva carpeta