Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Sol·licitud d'intèrpret per a persones sordes en tramitacions municipals

Sol·licitud d'intèrpret per a persones sordes en tramitacions municipals


L'Ajuntament de Terrassa a petició de la persona que ho requereixi, tramitarà la sol·licitud d'un/a intèrpret en llengua de signes, a la Federació de Persones Sordes de Catalunya (FESOCA). L'objecte del servei és que la persona interessada pugui adreçar-se personalment a qualsevol dels serveis i/ o oficines de l'Ajuntament per tal de resoldre gestions municipals.

La prestació del servei està subjecta a la disponibilitat d'intèrpret per part de la FESOCA, així com a la disponibilitat pressupostària que hi hagi en el moment que es sol·liciti el servei.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Sol·licitud d'intèrpret per a persones sordes en tramitacions municipals Ompliu el formulari
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Per telèfon
010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Qui el pot demanar?

Persones sordes que requereixin intèrpret en llengua de signes per comunicar-se.

Preu

Servei gratuït

Compromís en el termini de resolució

15 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Impresos

  • Model general d'instància, per a la tramitació presencial

Servei responsable

Oficina de Capacitats Diverses i Accessibilitat
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
oficina.capacitatsdiverses@terrassa.cat

Observacions

Per indicació de la FESOCA, la sol·licitud de prestació del servei cal fer-la amb una antelació mínima de dues setmanes.

Informació actualitzada el dia 2-8-2016

 
 

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)