Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Manteniment de papereres i sanecans


Amb aquest tràmit podeu sol·licitar qualsevol tema que afecti a les papereres i sanecans (*) de la ciutat, com ara:

  1. el buidatge
  2. la reparació
  3. la col·locació / instal·lació
  4. la reposició de bosses
  5. el trasllat

(*) Els sanecans són un tipus de papereres especials per dipositar els excrements dels gossos, amb dispensador de bosses inclòs. Estan instal·lats a les places i a les zones verdes de la ciutat.

En cas de sol·licitud de modificació o trasllat d'un d'aquests elements, si aquests supòsits no atenen a l'interès general, l'Ajuntament es reserva el dret que aquestes modificacions o trasllats siguin efectuats per part de la persona sol·licitant d'acord amb els criteris tècnics que es determinin.

És molt important que en aquest tràmit faciliteu la ubicació exacte o força aproximada del sanecan o paperera motiu de la sol·licitud (carrer i número, cruïlla...)

L'Ajuntament es reserva les facultats d'inspecció i control.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona que detecti una incidència en l'estat d'una paperera o sanecan o que es vegi afectada per la seva ubicació.

Documentació que cal presentar

Es poden aportar fotografies si es considera necessari.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

15 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Servei responsable

Medi Ambient i Sostenibilitat
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
mediambient@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 29-1-2014

La meva carpeta