Turisme de reunions
L'Ajuntament de Terrassa, a través del seu programa de Turisme de Reunions, ofereix als organitzadors un servei de consultes gratuït mitjançant el qual poden rebre orientació a l'hora de trobar el millor espai o servei per al seu esdeveniment, així com, assessorament en la recerca de les millors activitats per completar la seva reunió ("after the meeting").
També disposa d'una exclusiva oferta de productes artesanals inspirats en el patrimoni de la ciutat.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol empresa interessada
Preu
Servei gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
15 dies
En un termini màxim de 15 dies es donarà resposta
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Servei responsable
Servei de Turisme
Pl de Josep Freixa i Argemí, 11 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 019
turisme@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 11-2-2014