Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Revisió de la quota a les escoles bressol municipals

Revisió de la quota a les escoles bressol municipals


De manera excepcional i justificada, si la situació de renda de la família ha variat, es pot sol·licitar Revisió de la quota de l'escola bressol municipal en funció dels ingressos actuals, i s'ha d'acreditar, amb documentació justificativa, la nova situació econòmica.

Més informació


Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Revisió de la quota a les escoles bressol municipals amb identificacació Ompliu el formulari (id. obligatòria)
Presencialment
Servei Escoles Bressol Municipal - Ca de la Rasa, 24 ( 08221 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Famílies dels infants que assisteixen a les Escoles Bressol Municipals on s'hagi produït una variació en el seu nivell d'ingressos.

Documentació que cal presentar

  • Documentació acreditativa per les persones assalariades: dues últimes nòmines més properes a la data de sol·licitud de revisió de quota, per calcular els ingressos actuals (original)
  • Documentació acreditativa per les persones autònomes: pagaments fraccionats ( IVA + IRPF ): tots els de l'any en curs i/o posteriors a l'última declaració de renda (original)
  • Autorització per a la consulta de dades a altres administracions (1) Descarregueu-vos el model a l'apartat d'Impresos. (original)

(1)Autorització per a la:
- Consulta de certificats d'ocupació i atur al SOC.
- Consulta.de situació de desocupació, prestacions percebudes i l'import a l'Institut Nacional d'Ocupació (SEPE/INEM).
- Consulta de les prestacions socials públiques de l'INSS.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

15 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

  • Autorització per a la consulta de dades a altres Administracions Públiques, per determinar la quota d'escoles bressol

Servei responsable

Servei Escoles Bressol Municipal
Ca de la Rasa, 24 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 081
escoles.bressol@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 9-8-2016

 
 

Normativa

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)