Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Traspàs de la llicència dels mercats municipals alimentaris

Traspàs de la llicència dels mercats municipals alimentaris


Les persones titulars de llicències dels Mercats Municipals poden traspassar les seves unitats comercials, de serveis o departaments auxiliars a un nou titular, que l'adquirirà pel temps restant de llicència i per la mateixa tipologia de venda, tot i que aquesta pot ser ampliada i/o modificada posteriorment.

En el cas de traspàs de llicència d'un departament auxiliar, caldrà que el nou titular tingui una unitat comercial o de serveis en actiu en el mateix mercat.

La transmissió de la llicència d'ocupació de les unitats comercials i de serveis, i dels departaments auxiliars dels mercats alimentaris requereix de l'autorització prèvia de l'Ajuntament.

Els subjectes que intervenen en la transmissió de la llicència necessàriament ho han de comunicar per escrit a l'Ajuntament. La manca de comunicació de la transmissió serà considerada falta molt greu i comportarà la pèrdua de la llicència.

Les persones titulars de llicències anuals no poden sol·licitar traspassos pel caràcter temporal d'ocupació.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Traspàs de la llicència dels mercats municipals alimentaris amb identificacació Ompliu el formulari (id. obligatòria)
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Les persones físiques o jurídiques titulars de llicència, sempre i quan aquesta no sigui temporal.

Documentació que cal presentar

La persona peticionaria de la nova titularitat ha de presentar:

  • Document d'Identitat (original)
  • Alta a la Seguretat Social en règim d'autònoms (original i còpia)
  • Certificat d'alta a l'IAE , per aquelles persones residents fora de Terrassa (original i còpia)
  • Llibre de Família que acrediti el parentiu amb el titular (en cas de transmissió entre familiars) (original i còpia)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

El nou titular de la llicència haurà de satisfer la taxa estipulada a les Ordenança Fiscal 3.10 (consulteu l'apartat de Normativa d'aquesta fitxa)

Compromís en el termini de resolució

6 setmanes En un termini de 20 dies s'informarà de la recepció de la petició.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

  • Model general d'instància, per a la tramitació presencial

Servei responsable

Servei de Comerç
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 407
comerciants@terrassa.cat

Observacions

L'Ajuntament sempre podrà exercir el dret de tempteig, i per això el titular de la llicència, en sol·licitar l'autorització per a la transmissió, declararà l'import de la transmissió prevista.

Informació actualitzada el dia 10-2-2014

 
 

Normativa

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)