Informe d'adreça i numeració
Sol·licitud d'un informe referit a l'adreça i numeració assignada a una finca: nova assignació, canvis de numeració, ....
A la sol·licitud la persona haurà d'indicar per quin mitjà vol rebre l'informe:
- recollir-lo personalment a qualssevol de les oficines d'atenció ciutadana, o bé
- per correu postal.
Procediment de sol·licitud i pagament, si procedeix:
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- 010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Qualsevol ciutadà i ciutadana que necessiti justificar la numeració d'una finca
Preu
Per l'any 2019: 16,81 euros
Compromís en el termini de resolució
8 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Informació Geogràfica
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
sistemes.informacio.territorial@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 8-1-2019