Utilització / reserva de sales municipals
Sol·licitud per a la utilització puntual de sala a diferents equipaments municipals per a la realització d'activitats o actes concrets.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Entitats i/o associacions inscrites en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes (RMEAC) de l'Ajuntament de Terrassa
Compromís en el termini de resolució
5 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Cultura
Ca de la Font Vella, 28 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 832 711
cultura@terrassa.cat
Observacions
Estan excloses del criteri d'ús dels espais de la Casa Soler i Palet, les activitats comercials, religioses, polítiques o de caràcter privat.
Podeu consultar les Normes d'ús dels espais de la Casa Soler i Palet a l'espai de Normativa d'aquest fitxa
Informació actualitzada el dia 31-5-2023