Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Canvi de tipologies/categories de venda a les parades del mercats municipals alimentaris


Les persones titulars de les unitats comercials i/o de serveis dels mercats municipals alimentaris poden presentar peticions per realitzar un canvi o una nova incorporació de la tipologia de venda, tot detallant la relació de productes que s'oferiran als clients dels mercats.

El model de les tipologies de venda està consensuada amb les associacions de comerciants de cada mercat i es poden consultar a l'apartat de Més Informació d'aquesta fitxa i/o a la web municipal.

Més informació


Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica titular de llicència

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

6 setmanes En un termini de 20 dies s'informarà de la recepció de la petició i si serà o no favorable.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Servei de Comerç
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 407
comerciants@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 10-2-2014

La meva carpeta