Canvi de tipologies/categories de venda a les parades del mercats municipals alimentaris
Les persones titulars de les unitats comercials i/o de serveis dels mercats municipals alimentaris poden presentar peticions per realitzar un canvi o una nova incorporació de la tipologia de venda, tot detallant la relació de productes que s'oferiran a la clientela dels mercats.
El model de les tipologies de venda està consensuada amb les associacions de comerciants de cada mercat i es poden consultar a l'apartat de Més Informació d'aquesta fitxa i/o a la web municipal.
Més informació
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica titular de llicència
Documentació que cal presentar
- Relació de productes i/o serveis que es volen oferir a la unitat (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Compromís en el termini de resolució
6 setmanes
En un termini de 20 dies s'informarà de la recepció de la petició i si serà o no favorable.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Comerç
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 407
comerciants@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-2-2019