Canvi de tipologies/categories de venda a les parades del mercats municipals alimentaris
Les persones titulars de les unitats comercials i/o de serveis dels mercats municipals alimentaris poden presentar peticions per realitzar un canvi o una nova incorporació de la tipologia de venda, tot detallant la relació de productes que s'oferiran als clients dels mercats.
El model de les tipologies de venda està consensuada amb les associacions de comerciants de cada mercat i es poden consultar a l'apartat de Més Informació d'aquesta fitxa i/o a la web municipal.
Més informació
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica titular de llicència
Documentació que cal presentar
- Relació de productes i/o serveis que es volen oferir a la unitat (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Compromís en el termini de resolució
6 setmanes En un termini de 20 dies s'informarà de la recepció de la petició i si serà o no favorable.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Comerç
Ca dels Telers, 5 1 -2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 407
comerciants@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-2-2019