Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Consulta i assessorament a l'Oficina d'intermediaciˇ hipotecÓria i d'endeutament per lloguer


╔s un servei d'informaciˇ, assessorament i suport adrešat a les persones i famÝlies que comencen a tenir dificultats per fer front al pagament dels prÚstecs hipotecaris o de lloguer i poden trobar-se en risc de perdre el seu domicili habitual.


Amb motiu de l'entrada en vigor del Reial Decret-llei 8/2020, de 17 de marš, de mesures urgents extraordinÓries per a fer front a l'impacte econ˛mic i social del COVID-19, en el qual s'estableixen mecanismes per assegurar la protecciˇ dels deutors hipotecaris que es trobin situaciˇ de vulnerabilitat, s'assessora tambÚ de l'aplicaciˇ de la normativa i com realitzar la tramitaciˇ corresponent.

La intermediaciˇ Ús un procediment que facilita la comunicaciˇ entre les parts deutora i l'entitat financera, en el cas dels prÚstecs hipotecaris i, en el cas del lloguer, entre la part arrendadora i l'arrendatÓria, per trobar una soluciˇ abans d'una demanda d'execuciˇ hipotecÓria o desnonament o/i durant el procÚs d'aquesta. Es facilita, per tant, informaciˇ i assessorament des d'una perspectiva legal alhora que d'intermedia amb l'altra part interessada.

Aquest Ús un servei impulsat per l'Ajuntament de Terrassa i el ColĚlegi d'Advocats de Terrassa.

Les consultes nomÚs es realitzen mitjanšant hores concertades. La solĚlicitud de visita concertada es pot fer telemÓticament o enviant un correu electr˛nic a la b˙stia de correu ofimeh@terrassa.cat.

Les visites concertades amb l'Oficina d'Intermediaciˇ HipotecÓria , tant la primera com el posterior seguiment de cada cas per part dels advocats, es realitzen a les dependŔncies de l'edifici de la Carretera de Montcada, n˙m. 596.


MÚs informaciˇ

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Persones, famÝlies o unitats de convivŔncia empadronades a Terrassa, propietaris /Óries, o llogater/es d'un habitatge, que poden veure's afectades per situacions de risc residencial i que puguin derivar en execucions hipotecÓries o desnonaments, o aquelles altres que es trobin ja immerses en procediments d'execuciˇ hipotecÓria o desdonaments.

Documentaciˇ que cal presentar

Els impresos estan disponibles a l'apartat d'impresos al final d'aquesta pÓgina.

Documentaciˇ que cal aportar en el cas d'execuciˇ hipotecÓria

Documentaciˇ que cal aportar en el cas de desnonaments

Documentaciˇ que cal aportar en el cas de morat˛ria hipotecÓria (RDL 8/2020, de 17 de marš)

Documentaciˇ que cal aportar en el cas de Lloguer

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

Si s'ha demanat justÝcia gratu´ta (advocat d'ofici) s'haurÓ de facilitar el nom i els cognoms del lletrat assignat.

Per realitzar qualsevol gestiˇ en l'atenciˇ presencial Ús necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Servei gratu´t

En el sup˛sit que la gestiˇ del trÓmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el trÓmit, a travÚs de la pÓgina de pagament en lÝnia d'aquesta Seu electr˛nica amb targeta de crŔdit/dŔbit o Bizum.

Impresos

Servei responsable

Oficina d'Intermediaciˇ HipotecÓria i d'endeutament per lloguer OFIMEH - LL
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
TelŔfon: 937 315 982
ofimeh@terrassa.cat

Informaciˇ actualitzada el dia 5-11-2020

La meva carpeta ciutadana