Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Bonificació de la taxa de gestió de residus comercials per la minimització de residus generats


La normativa vigent contempla que s'estableixi un tipus especial de bonificació, de fins a un 13% de la quota, adreçada als establiments i activitats que realitzin accions per a la reducció del volum de residus generats.

Per a l'aplicació de la bonificació caldrà que els establiments i activitats:

  • s'hagin acollit a un conveni de prevenció i minimització de residus, o bé,
  • disposin d'una certificació ISO 14.000 o EMAS o Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental que inclogui la gestió dels residus generats.

    Actualment l'Ajuntament ha signat convenis de col·laboració de prevenció i minimització de residus amb les següents entitats:
    - FACT (Federació d'Associacions de Comerciants de Terrassa),
    - CTC (Comerç Terrassa Centre),
    - Gremi de Cansaladers i Carnissers,
    - Gremi de Flequers,
    - Gremi de Pastissers,
    - Gremi de l'Hostaleria,
    - Col·legi d'Arquitectes,
    - Col·legi d'Aparelladors i
    - Col·legi d'Advocats

    Cada establiment s'adherirà al conveni que li pertoca. No obstant això, també es podran adherir a títol individual els establiments que no formin part del gremi o de l'associació respectiva.

    Procediment a seguir per a la sol·licitud de la bonificació

  • La bonificació s'haurà de sol·licitar mitjançant l'escrit d'adhesió al conveni marc de col·laboració corresponent, on es concretarà el compromís de desenvolupar durant tot l'any tres mesures de les establertes de forma genèrica en el conveni.
  • Cada gremi o associació haurà de presentar els escrits d'adhesió individuals dels seus agremiats o associats davant l'Ajuntament de Terrassa.
  • I cada empresa o professional a títol individual haurà de presentar l'escrit d'adhesió davant l'Ajuntament.

    Al llarg de l'any els serveis municipals faran les comprovacions oportunes per valorar la idoneïtat i el compliment de les accions assumides pels contribuents.

    Per més informació podeu consultar l'Ordenança Fiscal 3.37 article 12 punt 4.

    Com es pot tramitar

    Qui el pot demanar?

    El subjecte passiu o el seu representant degudament autoritzat

    Documentació que cal presentar

    • Document d'adhesió al conveni de minimització de residus comercials de col·laboració per a la prevenció i minimització de residus, degudament signat, (original)

    O bé qualssevol d'aquests documents que incloqui la gestió dels residus generats:

    • Certificació ISO 14.000 , o (original i còpia)
    • Certificació EMAS , o (original i còpia)
    • Resolució d'atorgament de distintiu de garantia de qualitat ambiental (original i còpia)

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Preu

    Gestió gratuïta

    En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    • Escrit d'adhesió individual al conveni marc de col·laboració per a la prevenció i minimització de residus

    Servei responsable

    Gestió Tributària i Recaptació
    Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    recaptacio@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 4-2-2014

  • La meva carpeta ciutadana