Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Bonificació de la taxa de gestió de residus comercials per la minimització de residus generats

Bonificació de la taxa de gestió de residus comercials per la minimització de residus generats


La normativa vigent contempla que s'estableixi un tipus especial de bonificació, de fins a un 13% de la quota, adreçada als establiments i activitats que realitzin accions per a la reducció del volum de residus generats.

Per a l'aplicació de la bonificació caldrà que els establiments i activitats:

  • s'hagin acollit a un conveni de prevenció i minimització de residus, o bé,
  • disposin d'una certificació ISO 14.000 o EMAS o Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental que inclogui la gestió dels residus generats.

    Actualment l'Ajuntament ha signat convenis de col·laboració de prevenció i minimització de residus amb les següents entitats:
    - FACT (Federació d'Associacions de Comerciants de Terrassa),
    - CTC (Comerç Terrassa Centre),
    - Gremi de Cansaladers i Carnissers,
    - Gremi de Flequers,
    - Gremi de Pastissers,
    - Gremi de l'Hostaleria,
    - Col·legi d'Arquitectes,
    - Col·legi d'Aparelladors i
    - Col·legi d'Advocats

    Cada establiment s'adherirà al conveni que li pertoca. No obstant això, també es podran adherir a títol individual els establiments que no formin part del gremi o de l'associació respectiva.

    Procediment a seguir per a la sol·licitud de la bonificació

  • La bonificació s'haurà de sol·licitar mitjançant l'escrit d'adhesió al conveni marc de col·laboració corresponent, on es concretarà el compromís de desenvolupar durant tot l'any tres mesures de les establertes de forma genèrica en el conveni.
  • Cada gremi o associació haurà de presentar els escrits d'adhesió individuals dels seus agremiats o associats davant l'Ajuntament de Terrassa.
  • I cada empresa o professional a títol individual haurà de presentar l'escrit d'adhesió davant l'Ajuntament.

    Al llarg de l'any els serveis municipals faran les comprovacions oportunes per valorar la idoneïtat i el compliment de les accions assumides pels contribuents.

    Per més informació podeu consultar l'Ordenança Fiscal 3.37 article 12 punt 4.

    Com es pot tramitar

    Per Internet Tramitació de Bonificació de la taxa de gestió de residus comercials per la minimització de residus generats amb identificacació Ompliu el formulari (id. obligatòria)
    Presencialment
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
    Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
    Per telèfon
    010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

    Qui el pot demanar?

    El subjecte passiu o el seu representant degudament autoritzat

    Documentació que cal presentar

    • Document d'adhesió individual al conveni marc de col·laboració per a la prevenció i minimització de residus, degudament signat, (original)

    O bé qualssevol d'aquests documents que incloqui la gestió dels residus generats:

    • Certificació ISO 14.000 , o (original i còpia)
    • Certificació EMAS , o (original i còpia)
    • Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental (original i còpia)

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuïta

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    • Model general d'instància, per a la tramitació presencial
    • Escrit d'adhesió individual al conveni marc de col·laboració per a la prevenció i minimització de residus

    Servei responsable

    Gestió Tributària i Recaptació
    Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000

    Informació actualitzada el dia 4-2-2014

  •  
     

    Normativa

    Dubtes i suggeriments

    Gestió Tributària i Recaptació

    Telèfon: 937 397 000

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Ajuda nou signador
    Admesos i exclosos a escoles
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)