Autorització d'actes i/o activitats a la via pública per a la promoció i dinamització comercial
Sol·licitud de permís per a la utilització de la via pública amb motiu de la realització d'activitats i/o actes de promoció i dinamització comercial de les zones d'influència de les associacions de comerciants.
Queden excloses d'aquest tràmit:
Aquestes gestions disposen de sol·licitud específica (consulteu l'apartat de tràmits relacionats d'aquesta fitxa).
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
Qualsevol associació de comerciants, registrada a l'RMEAC (Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de Terrassa) o d'altres registres d'àmbit supramunicipal.
Documentació que cal presentar
- Assegurança de Responsabilitat Civil , vigent, en el cas que no s'hagi aportat anteriorment, o bé s'hagi renovat. (còpia)
- Programa d'actes (original)
- Relació d'establiments participants , amb el nom comercial, l'adreça de cada establiment i tipologia de venda. (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Servei responsable
Via Pública
Ca de la Mare de Déu del Mar, 49 BA (08222 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
via.publica@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-2-2019