Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Presentació de candidatures per al procés d'elecció de Síndic/a municipal de Greuges de Terrassa

Presentació de candidatures per al procés d'elecció de Síndic/a municipal de Greuges de Terrassa


El nou Reglament del/la Síndic/a Municipal de Greuges de Terrassa, aprovat pel Ple en sessió plenària celebrada el dia 30 de juny de 2016 i publicat definitivament al BOP del dia 22 de setembre de 2016 estableix que "El/La Síndic/a Municipal de Greuges és escollit/da pel Ple de l'Ajuntament, a proposta de l'Alcalde, tenint en compte el resultat d'una consulta ciutadana i escoltada prèviament la Junta de Portaveus. És per això que es realitzarà un procés de convocatòria pública, de com a mínim 15 dies, per a que la ciutadania de Terrassa presenti candidatures al càrrec.

Amb aquest procediment es pot formalitzar la presentació de la candidatura per al càrrec de Síndic/a municipal de Greuges de Terrassa.

Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)

Qui el pot demanar?

  • Persones físiques que vulguin presentar la seva pròpia candidatura i que reuneixin les condicions d'elegibilitat següents:
    a) Ésser major d'edat.
    b) Gaudir de la plenitud de drets civils i polítics.
    c) Tenir la condició política de català, d'acord amb el què estableix l'art. 7 de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya.
    d) Ser veí o veïna de Terrassa.

  • Associacions i col·lectius de ciutat, sempre que la persona proposada reuneixi les condicions d'elegibilitat.
  • Documentació que cal presentar

    • Projecte que desenvolupi el contingut de proposta del càrrec i motivació signat per la persona en el que s'exposin les línies bàsiques del seu enfocament i el desenvolupament del càrrec i específicament de la descripció i justificació del format de remuneració que proposa (original)
    • Declaració responsable de la persona proposada de complir les condicions d'elegibilitat previstes a l'article 5 del Reglament del/de la Síndic/a Municipal de Greuges de Terrassa i de no trobar-se incurs en cap de les causes d'incompatibilitat previstes a l'article 6è del Reglament del Síndic/a Municipal de Greuges (original)

    Quan ès una una entitat la que presenta la proposta de candidatura, s'ha de presentar també:

    • Document que exposi, a criteri de l'entitat proposant, els valors de la persona proposada com a candidata que la fan mereixedora del càrrec. (original)
    • Certificat o còpia signada de l'acord de suport a una candidatura per al càrrec de Sínidc/a Municipal de Greuges de Terrassa, adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat que sigui competent: Junta, Patronat, altres ... (si és el cas) (original)

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Termini de presentació

    La presentació de candidatures per al càrrec de Síndic/a municipal de Greuges de Terrassa es podrà formalitzar des del dia 31 d'octubre de 2016 i fins el dia 21 de novembre de 2016, ambdós inclosos.

    Impresos

    • Presentació de candidatura per al càrrec de Síndic/a municipal de Greuges
    • Declaració responsable de la candidatura per al càrrec de Síndic/a municipal de Greuges de Terrassa
    • Estructura del Projecte de proposta de la candidatura per la Sindicatura de Greuges de Terrassa

    Servei responsable

    Direcció de L'Àrea de Serveis Generals i Govern Obert
    Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000

    Informació actualitzada el dia 28-10-2016

     
     

    Normativa

    Tràmits relacionats

    Dubtes i suggeriments

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Admesos i exclosos a escoles
    Verificació de documents signats digitalment
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)