Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Autorització d'instal·lació de parades per la Diada de Sant Jordi

Autorització d'instal·lació de parades per la Diada de Sant Jordi


La venda de llibres i flors per la Diada de Sant Jordi és una activitat que requereix autorització municipal i duu associada el pagament d'una taxa. Amb aquest tràmit podeu fer la sol·licitud d'instal·lació de parada/es

Les persones interessades, poden sol·licitar l'autorització per a l'instal·lació de parades, pels dies 22 i 23 d'abril de 2017

Condicions per a sol·licitar l'ocupació de la via pública per a la Diada de Sant Jordi

  • Qualsevol sol·licitud presentada després del termini no tindrà validesa.
  • No es garanteix la ubicació a l'emplaçament sol·licitat.
  • No es garanteix la concessió dels metres sol·licitats.
  • En el cas que en un espai hi hagi més sol·licituds que disponibilitat es prioritzarà l'atorgament de la llicència d'acord amb el criteri següent:
  • 1. Floristeries o llibreters amb llicència d'activitat i domicili social a Terrassa.
  • 2. Entitats cíviques, socials i culturals inscrites al RMEAC
  • 3. Altres

  • És podrà sol·licitar un màxim de 3 parades per petició i de 3 metres linials cadascuna.

  • Condicions de les parades una vegada autoritzada la seva instal·lació

  • Tota llicència per exercir la venda en aquesta Diada és personal i intransferible i a més ha d'estar a les parades a disposició dels agents de l'autoritat i inspectors de l'Ajuntament que ho sol·licitin.
  • L'horari d'instal·lació de les parades serà a partir de les 8 hores i el desmuntatge fins a les 22 hores com a màxim.
  • L'obertura de les parades podrà ser entre les 9 i les 21 hores.
  • Les parades s'ajustaran a les mides i ubicació que es determini a l'autorització.
  • Només es podrà vendre els articles per als quals s'hagi autoritzat la parada (roses i llibres).
  • No es podrà realitzar cap activitat de venda, publicitat o promoció fora de l'espai autoritzat per la parada.
  • No es podrà repartir fulls volants o tríptics de caràcter publicitari a la via pública.
  • No es pot penjar o subjectar pancartes, ornaments ni cap altre element publicitari als elements del mobiliari urbà, arbrat o enllumenat públic.
  • El titular de la llicència és responsable de mantenir l'espai públic afectat, les instal·lacions i la zona d'influència en bones condicions de neteja, salubritat, seguretat i estètic.
  • L'Ajuntament de Terrassa exigirà als titulars de la llicència, la instal·lació de papereres o contenidors en qualsevol moment.

  • Limitacions de les parades

  • El centre de la ciutat és un espai limitat, per tant la superfície que ocupin les parades ha de ser de 3 metres lineals, les que s'ubiquin a la Plaça Vella i al Raval de Montserrat, seran com a màxim de 6 metres lineals, restant condicionada la seva autorització a la disponibilitat de l'espai.
  • A d'altres punts de la ciutat es podrà tenir en consideració d'altres mides.
  • Com es pot tramitar

    Per Internet
    El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
    Presencialment
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
    Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
    Via Pública - Av de les Glòries Catalanes, 3 ( 08223 Terrassa)
    Per telèfon
    010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

    Qui el pot demanar?

    Paradetes de venda de roses:

  • Entitats cíviques, socials i culturals inscrites al registre municipal d'entitats (RMEAC).
  • Floristeries que disposin de llicència d'activitats per a la venda de flors i domicili social a Terrassa.
  • Centres educatius(*)


  • Paradetes de venda de llibres:

  • Entitats cíviques, socials i culturals inscrites al registre municipal d'entitats (RMEAC).
  • Llibreries que disposin de llicència d'activitats per a la venda de llibres i domicili social a Terrassa.
  • Comerços que venguin llibres relacionats amb el seu producte habitual i domicili social a Terrassa.
  • Editorials o empreses que tinguin llicència d'activitats per a la venda al major de llibres i domicili social a Terrassa.
  • Centres educatius(*)
  • Preu

    2017:
    Parades de venda per festivitats tradicionals: 6,32 euros ml/dia.

    NO es podrà fer el pagament de la taxa sense la prèvia autorització per a la instal·lació de la parada de venda per part del servei responsable.

    Termini de presentació

    Del 13-02-2017 al 17-03-2017

    Compromís en el termini de resolució

    15 dies des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds per a les autoritzacions de venda no sedentària dins del període establert.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Servei responsable

    Via Pública
    Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    via.publica@terrassa.cat

    Observacions

    (*) En les parades sol·licitades per centres educatius:

    • En cap cas els sol·licitants poden ser menors en edat escolar obligatòria.
    • Els alumnes han d'aportar un certificat emès i segellat pel centre educatiu on consti que la sol·licitud està relacionada amb una activitat de l'escola.

    Informació actualitzada el dia 2-3-2017

     
     

    Normativa

    Tràmits relacionats

    Dubtes i suggeriments

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Admesos i exclosos a escoles
    Verificació de documents signats digitalment
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)