Autorització d'instal·lació de parades per a la Diada de Sant Jordi
La venda de llibres i flors per a la Diada de Sant Jordi és una activitat que requereix autorització municipal i duu associada el pagament d'una taxa. Amb aquest tràmit podeu fer la sol·licitud d'instal·lació de parada/es
Les persones interessades, poden sol·licitar l'autorització per a l'instal·lació de parades, pel dia 23 d'abril de 2019
Condicions per a sol·licitar l'ocupació de la via pública per a la Diada de Sant Jordi
Condicions de les parades una vegada autoritzada la seva instal·lació
Tota llicència per exercir la venda en aquesta Diada és personal i intransferible i a més ha d'estar a les parades a disposició dels i de les agents de l'autoritat i dels inspectors i inspectores de l'Ajuntament que ho sol·licitin.
L'horari d'instal·lació de les parades serà a partir de les 8 hores i el desmuntatge fins a les 22 hores com a màxim.
L'obertura de les parades podrà ser entre les 9 i les 21 hores.
Les parades s'ajustaran a les mides i a la ubicació que es determini a l'autorització.
Només es podrà vendre els articles per als quals s'hagi autoritzat la parada (roses i llibres).
No es podrà realitzar cap activitat de venda, publicitat o promoció fora de l'espai autoritzat per a la parada.
No es podrà repartir fulls, volants o tríptics de caràcter publicitari a la via pública.
No es pot penjar o subjectar pancartes, ornaments ni cap altre element publicitari als elements del mobiliari urbà, arbrat o enllumenat públic.
La persona titular de la llicència és la responsable de mantenir l'espai públic afectat, les instal·lacions i la zona d'influència en bones condicions de neteja, salubritat, seguretat i estètica.
L'Ajuntament de Terrassa exigirà a les persones titulars de la llicència, la instal·lació de papereres o contenidors en qualsevol moment.
Limitacions de les parades
El centre de la ciutat és un espai limitat, per tant la superfície que ocupin les parades ha de ser de 3 metres lineals, les que s'ubiquin a la Plaça Vella i al Raval de Montserrat, seran com a màxim de 6 metres lineals, restant condicionada la seva autorització a la disponibilitat de l'espai.
A d'altres punts de la ciutat es podrà tenir en consideració d'altres mides.
Com es pot tramitar
Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
Qui el pot demanar?
Paradetes de venda de roses:
Entitats cíviques, socials i culturals inscrites al registre municipal d'entitats (RMEAC).
Floristeries que disposin de llicència d'activitats per a la venda de flors i domicili social a Terrassa.
Centres educatius(*)
Paradetes de venda de llibres:
Entitats cíviques, socials i culturals inscrites al registre municipal d'entitats (RMEAC).
Llibreries que disposin de llicència d'activitats per a la venda de llibres i domicili social a Terrassa.
Comerços que venguin llibres relacionats amb el seu producte habitual i domicili social a Terrassa.
Editorials o empreses que tinguin llicència d'activitats per a la venda al major de llibres i domicili social a Terrassa.
Centres educatius(*)
Preu
2019:
Parades de venda per festivitats tradicionals: 6,45 euros ml/dia.
NO es podrà fer el pagament de la taxa sense la prèvia autorització per a la instal·lació de la parada de venda per part del servei responsable.
Termini de presentació
Del 21-01-2019
al 23-03-2019
Compromís en el termini de resolució
15 dies
des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds per a les autoritzacions de venda no sedentària dins del període establert.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
2 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Servei responsable
Via Pública
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
via.publica@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 25-3-2019